Vuorokausi seksibottina

Odotin, kunnes pakettiauton kuski oli mennyt huoltoasemalle kahville, ja hiippailin autolle. Avasin auton takaoven, ja siellä oli sellainen laatikko kuin olin odottanutkin ''LoveDroid Corp.'' luki laatikon päällä.

Olin fanittanut Vhurtaa vaikka kuinka kauan. Kyseessä oli vetävännäköinen naisräppäri, jonka lyriikoissa oli feministisiä teemoja. Iltaisin olin runkkaillut itseni uneen ajatellen häntä. Hän oli tuntunut saavuttamattomalta, koska oli tunnettua, että hän harrasti seksiä vain seksibottien kanssa. Sitten suunnitelma oli alkanut kehkeytyä mielessäni. Olin hakkeroinut hänen tilinsä LoveDroid Corpilla, ja minulle oli selvinnyt kellonaika, jolloin hänelle toimitettaisiin prototyyppivaiheessa oleva seksibotti koekäyttöön.

Avasin laatikon, ja siellä oli androidi, täysin lihaksikkaan miehen näköinen. Se oli OFF-tilassa, joten se ei reagoinut minuun. Nostin botin laatikostaan ja kävin heittämässä sen jorpakkoon. Sitten suljin auton takaoven sisältäpäin, asetuin itse androidin tilalle laatikkoon ja suljin laatikon.

* * *

''Ai sä olet valmiiksi päällä'', Vhurta sanoi avattuaan laatikon. Hänellä oli siviilissäkin samanlainen kampaus kuin lavalla. Vaaleat hiukset kammattuna pystyyn ja vasemmalle. Tuo kampaus oli ollut märkien päiväunieni keskeinen sisältö.

''Joo, mua ei saa kytkettyä pois päältä.'' Tämän vastauksen olin suunnitellut. Yritin pitää naamani peruslukemilla ja ääneni monotonisena. Botit eivät juuri ilmeillä tai äänenpainoilla viestineet.

''Kokeillaan sitten sinua'', Vhurta vastasi. ''Ohjelma D-13 päälle!''

Tajusin olevani ongelmissa. Minulla ei ollut hajuakaan, mitä seksibottien ohjelmakoodit tarkoittivat. Nyt pitäisi pelastautua.

''Minussa ei ole ohjelmia'', sanoin. ''Minut on toteutettu neuraaliverkkotekniikalla. Olen oppiva neuraaliverkko, joten sinulta saamasi palautteen mukaan korjaan vähä vähältä suoritustani.''

Vhurta suuteli minua. Sitten revimme vaatteet toistemme päältä ja yhdyimme vatsat vastakkain, takaapäin, sivulta, kaikissa asennoissa.

''Sydämenlyönnit, hengitys, kehon lämpö…'' Vhurta sanoi seksin jälkeen. ''Sä olet kyllä edistynyt malli.''

* * *

''Lähden keikalle'', Vhurta sanoi parin tunnin päästä. ''Imuroi täällä sillä aikaa.''

Tätäkään en ollut ottanut huomioon. Seksibotteja pystyi käyttämään muuhunkin kuin seksiin. Olisiko kohtaloni olla Vhurtan kotitalousorja?

''Neuraaliverkkoni ovat herkkiä'', pelastauduin. ''Minua ei voi käyttää kotitöihin. Jos neuraaliverkkoni saavat positiivista palautetta taloustyöliikkeistä, voin alkaa sängyssä vahingossa toistamaan käsilläni esimerkiksi imurointiliikettä.''

Vhurta oli selvästi pettynyt. ''Voinhan mä tilata siivoojan käymään täällä.''

* * *

Keikan jälkeen Vhurta oli niin väsynyt, että hän meni suoraan nukkumaan. ''Lataa itsesi yön aikana. Latauspistoke on vessan oven vieressä.''

Kun Vhurta oli poistunut makkariin, ryhdyin mutustelemaan paria taskuuni varaamaani suklaapatukkaa ja etsin laatikostani androidin käyttöohjeet.

''Androidin laturi on mulkussa'', ohjeet sanoivat. ''Androidi lataa itsensä työntämällä mulkkunsa latauspistokkeeseen.''

Jos Vhurta hiippailisi yöllä vessaan, minun täytyisi olla sen näköinen, että lataisin itseäni. Niinpä kokeilin työntää mulkkuni latauspistokkeeseen.

Välittömästi tunsin kivunsäkenöinnin mulkussani. Olin saanut sähköiskun. Yritin pidätellä kivunkarjaisua, mutta en onnistunut olemaan kokonaan hiljaa. Onneksi Vhurta ei herännyt.

Nuokuin yön latauspistokkeen vieressä puoliunessa. Onneksi kuulin keskellä yötä kun makkarin ovi avautui, ja pystyin teeskenetelemään seisovani mulkku pistokkeessa.

* * *

Seuraavana aamupäivänä Vhurta kutsui minut makuuhuoneeseen.

''Eilinen sessio oli vähän sitä sun tätä'', Vhurta sanoi, ''joten katsoin netistä ohjeita neuraaliverkkojen kouluttamisesta.''

Vhurta riisui aamutakkinsa, ja paljasti keskikokoiset, ihan pikkaiset riippuvat rintansa.

''Hyväile rintojani.''

Ryhdyin pyörittämään sormeani nännipihalla ja puristelemaan nänniä. Siinä samassa tunsin kipua poskellani. Vhurta oli antanut minulle litsarin.

''Sähän käskit hyväilemään rintaasi.''

''Suorituksesi ei ollut täydellinen'', Vhurta sanoi. ''Annoin sinulle negatiivista palautetta. Luin netistä, että neuraaliverkot oppivat saamansa palautteen avulla. Yritä uudelleen.'' Vhurta jatkoi: ''Olipa tuo säikähdysrefleksi muuten hyvin ohjelmoitu sinuun.''

Sen jälkeen hyväilin tissejä eri tavoin, puristelin, sivelin ja imin. Jokainen yritys päättyi litsariin tai päänsilitykseen.

Tunnin päästä siirryimme nuolemaan pillua, ja litsareita ja päänsilityksiä käytettiin edelleen palautteena. Koko päivä meni treenaten näin seksin eri osa-alueita. Illalla poskeni olivat kipeät, mutta aivoni olivat kieltämättä harvinaisen hyvin koulutetut.