Valtiattaren tissit

Olin Delfianan kanssa uudessa huoneessani. Delfiana oli juuri ostanut minut orjaksi. Kuuluin Gulionin heimoon, ja taistelussa Poraten imperiumia vastaan olin jäänyt vangiksi, minut oli tuotu Poraten pääkaupunkiin ja myyty orjaksi.

Heimomme tapojen mukaisesti minulla ei ollut ollut vielä naista. Heimossamme rakkaus on sallittua vain niille miehille, jotka ovat osoittaneet kuntoisuutensa taistelukentällä, ja olin jäänyt vangiksi ensimmäisessä taistelussani.

Delfiana irroitti kahleeni ja sanoi: ''Riisuudu.'' Katsoin Delfianaa. Hän oli viisikymppinen, hiukan pyöreä ja lyhyt. Naisesta ei olisi minulle joka tapauksessa vastusta, mutta Delfiana näytti heikolta jopa naiseksi. Ajattelin mahdollisuuteni tulleen. Kohotin käteni sysätäkseni Delfianan syrjään ja paetakseni, mutta juuri kun olin tarttumassa hänen olkapäähänsä koko kehoni jähmettyi.

Delfiana sanoi: ''Et voi mitään taikavoimilleni. Riisuudu.'' Ohjasin käsiäni shokissa paidanhelmaani kohti, ja ne toimivat moitteettomasti. Riisuuduin, vaikka hemolaisilleni on nöyryytys ottaa käskyjä vastaan naiselta.

Delfiana riisui väljät housunsa niin, että näin hänen reitensä. Hänen paitansa peitti kriittiset paikat: Isot tissit, koon pystyi päättelemään paidan väljyydestä huolimatta, sekä hävyn. Delfiana komensi minut selälleen sängylle ja nousi hajareisin päälleni. Yritin nousta pois, koska heimomme miehille on nöyryytys paritella naisen alla. Se femininisoi meidät. Kehoni ei kuitenkaan totellut minua.

Kullini oli noussut pystyyn, ja Delfiana ohjasi sen sisäänsä. Hän alkoi hitaan ylös-alas liikkeen, ja laukesin kymmenessä sekuntissa.

''Arvasin sen'', Delfiana sanoi. ''Sinun täytyy opetella pidättämään siemensyöksyä kunnes annan luvan laueta. Ruoska on tehokas opettaja.''

Delfiana komensi minut kontalleen sängylle, otti ruoskan seinältä ja alkoi piiskata minua persiille. Koin voimatonta vihaa. Nainen oli nöyryyttönyt minua, nyt hän satutti minua, enkä voinut sille mitään hänen taikavoimiensa takia.

Piiskaamisen jälkeen Delfiana jätti minut huoneeseen, josta en poistuisi vuoteen. Makasin tuskissani sängyllä, en pystyisi seisomaan pariin tuntiin enkä istumaan vuorokauteen.

* * *

''Nyt osaat pidätellä orgasmiasi, joten saat palkinnon'', Delfiana sanoi.

Olimme jatkaneet päivittäisiä yhdyntöjä kaksi kuukautta. Delfiana oli ollut aina päällä, ja aina kun olin lauennut ennen hänen lupaansa, olin saanut ruoskasta. Viime aikoina Delfianan lupa oli tullut vasta puolen tunnin yhdynnän jälkeen.

Delfiana riisui paitansa ja housunsa. Hänellä oli yllään vain rinnat peittävät pussit, jotka oli sidotu naruilla selän takaa ja olkapäiden yli. Näin ensimmäistä kertaa hänen tumman häpykarvoituksensa ja katselin sitä kulli sykkien. Mikä palkinto! Olin jo tottunut siihen, että niin kipu kuin nautintokin tuli Delfianan kädestä, ja visuaalinen nautintoni oli vain jatkumoa tälle.

Delfiana käski minut selälleen sängylle ja asettui päälleni. Delfiana ohjasi kullini karvoituksen peittämään häpyynsä ja alkoi ratsastamaan. Katselin rintapusseja, jotka heiluivan ylös-alas -liikkeen tahdissa ja mietin, miltä rinnat näyttäisivät paljaina. Isot ne ainakin olivat. Delfianan pillu pomppi ylös alas kullini ympärillä.

Delfianan kropan näkeminen kiihotti minua, ja minulla oli vaikeuksia hallita mieleni niin, etten tulisi ennen lupaa. Yritin ajatella kotimaatani ja sota Poratea vataan saadakseni ajatukseni pois yhdynnästä niin, että kestäisin pidempään. Onnistuin kestämään Delfianan merkkiin saakka, ja orgasmini oli voimakkaampi kuin aiemmin.

''Seuraava yhdyntä on kahden viikon päästä'', Delfiana sanoi. ''Tein pienen taian niin, että sinulla ei seiso, jos yrität tyydyttää itsesi. Näin paine pusseissasi kasautuu koko ajan.''

Tästä lähin yhdyntöjen väli harvenikin kahteen viikkoon. Pussit täynnä orgasmien pidätteleminen oli entistä vaikeampaa, ja muutaman kerran sainkin ruoskaa lauettuani liian aikaisin. Minulla ei ollut huoneessani mitään tekemistä, joten päiväni kuluivat seksin odottelun merkeissä.

* * *

Kun kahden viikon tahtia oli jatkunut puoli vuotta, Delfiana tuli huoneeseeni toisen ikäisensä naisen kanssa. Tämä nainen oli muutoin Delfianan vastakohta: Pitkä, laiha ja vaaleahiuksinen. Naisella oli väljä paita ja housut, sekä hävyn kohdalle vyötetty valtava, musta puinen penis.

''Olet oppinut saamaan minulta nautintoa'', Delfiana sanoi. ''Tästedes opit vastaanottamaan kipua. Sinun kannaltasi hyvä puoli on, että näet viimein tissini.'' Delfiana riisui paitansa ja housunsa, ja tällä kerta tissit olivat paljaat. Ne olivat lattanat ja roikkuvat, ja pienet nännit osoittivat alaviistoon. Riisuuduin Delfianan käskystä.

Delfiana kävi sängylle puoli-istuvaan asentoon ja käski minut kontalleen eteensä sängylle niin, että kasvoni olivat melkein kiinni hänen tisseissään. Delfiana käski minun imeä tissejään, ja kävin toimeen hanakasti.

Yhtäkkiä tunsin kivunvihlaisun takalistossani. Toinen nainen oli survaissut puupeniksensä perseeseeni. Hän ryhtyi työntelemään puupenistä perseessäni edestakaisin, ja jokainen työntö tiesi minulle tuskaa. Hain lohtua Delfialan tisseistä, hautasin pääni niihin, ja suutelin niitä.

Näin jatkettiin puoli tuntia. Puupenis takoi persettäni, kipu paheni koko ajan, ja lohtua toivat kasvojani ja suutani vasten tuntuvat tissit. Sitten vaalea nainen alkoi runkata minua puupeniksen työntöjen tahtiin. Kivun ja nautinnon sekoitus valtasi mieleni, ja sain orgasmin. Lysähdin vatsalleni sängylle puolitiedottomana kivusta ja laukeamisesta.

Naiset poistuivat huoneestani ja sanoivat, että he palaisivat tekemään saman kaksi kertaa viikossa. Vaikka olin puolitiedoton, tiedonanto pelotti minua. Ensinäkin puupeniksen aihuttama kipu oli ollut jotain aivan hirvittävää, ja ne vähät miehisen ylpeyden rippeet, joita minulla oli, eivät pitänet tilanteesta. Heimossani mies menettää ihmisarvonsa, jos häntä pannaan perseeseen.

En pystynyt istumaan vuorokauteen. Naiset palasivat kaksi kertaa viikossa neljän kuukauden ajan, ja sekä kipu että häpeä hellittivät vähitellen. Perseeni tottui puupenikseen, vaikka sitä vaihdettiinkin isompaan pariinkin otteeseen, enkä enää ajatellut itseäni Gulionin miehenä, vaan valtiattaren, Delfianan, orjana.

* * *

Olin torilla Delfianan antama kukkaro mukanani. Oli kulunut vuosi siitä, kun olin joutunut Delfianan orjaksi, ja tämä oli ensimmäinen kerta, kun sain poistua huoneestani.

Delfiana oli lähetänyt minut ostamaan mattoa, ja eräällä kauppiaalla näin juuri Delfianan kuvauksen mukaisen maton. Kukkarossani oli viisisataa heferiä, juuri maton hinta, mutta tinkasin hinnan kolmeensataan. Erotuksen, kaksisataa heferiä, palauttaisin Delfianalle. Delfiana on kipuni ja nautintoni valtiatar, ja olen hänelle ehdottoman lojaali.