Toyboy

Puhelin piippaa, ja katson viestiä. ''Missä luuhasit eilen? Tule heti luokseni!'' Ei auta kuin totella.

* * *

Olen Pian ovella yhtaikaa Pian kanssa. ''Et vastannut eilen minulle mitään. Olemme sopineet, että olet jatkuvasti hälytysvalmiudessa'', Pia sanoo avatessaan ovea.

''Olin ryyppäämässä, enkä humalassa olisi kuitenkaan pystynyt suorittamaan'', sanon.

''Mehän olemme sopineet, ettet ryyppää'', Pia sanoo. ''Sinun täytyy olla jatkuvasti valmiudessa täyttämään toiveeni.'' Pia jatkaa: ''No, eilesen törttöilystäsi saat nyt rangaistuksen.''

Astumme sisään, ja riisun mustan nahkatakkini. Pia haluaa, että pukeudun kuin paha poika. Hän itse on jakkupuvussa. Pia on pankin sivukonttorin johtaja, ja juuri tulossa töistä.

''Hae välineet'', Pia sanoo. ''Ota se isoin dildo ja anustappi.''

Menen Pian keittiöön, ja otan tuolin keittiön pöydän äärestä. Sitten otan kaapista paddlen, ison punaisen dildon ja anustapin. Menen makkariin, jossa Pia vetää verhoja kiinni.

''Riisuudu', Pia sanoo. Hän ei itse riisu edes jakkuaan. Jakkupuku tuo auktoriteettia.

Tottelen, ja alasti kumarrun niin, että käteni ovat keittiöstä haetun tuolin istuinosalla. Pia alkaa läimäytellä paddlella perseelleni. Hän silminnähden nauttii tilanteesta. Pankinjohtajaksi pääsy vaatii aggressiivista kyynerpäätaktiikkaa, ja sama persoona näkyy makuuhuonepuuhissakin.

Isku toisensa perään läimähtää perseelleni. Tunnelmani ovat ristiriitaisia. En pidä kivusta, sitä tässä hommassa on paljon, mutta minulla on sen verran masokistin taipumuksia, että alistuminen kiihottaa. Joka tapauksessa kivunvihlaus toisensa perään täyttää tajuntani, kun paddle tanssii perseelläni.

Perseeni on hellä piiskaamisesta, mutta iskut vain jatkuvat jatkumistaan. Jokaisen iskun jälkeen kivuntunne on voimakkaampi kuin alussa, koska takalistoni on herkistynyt. ''Nyt perseesi on mukavan punainen'', Pia sanoo lopulta. ''Pidä vain se asento.''

Pia alkaa työntää isoa, suonikasta, punaista dildoa perseeseeni. Ulvahdan kivusta, ja Pia vetää dildon pois. Kolmannella yrityksellä hän saa työnnettyä dildon sisään ilman, että se aiheuttaa sietämätöntä kipua. Hitain, varmoin ottein Pia alkaa työnnellä dildoa edestakaisin. Dildon koon takia perseeni on räjähtämispisteessä.

Sitten Pia vääntää dildosta vibran päälle, ja perseeni alkaa väristä vibran mukana. Työntely jatkuu, ja värähtelevä leikkikalu kulkee perseessäni edestakaisin. Dildo on käynyt perseessäni niin usein, että osaan ottaa sen sisääni ilman, että se aiheuttaa kipua. Olo on lähinnä kuin vääntäisi vessassa mieletöntä jöötiä. Jos saisin valita, perseeni olisi exit only, mutta suhteessamme päätäntävalta on Pialla, ja hän käyttää perseaktiviteettia rangaistuksena.

Lopulta Pia vetää dildon ulos, ja helpotuksen tunne valtaa perseeni. ''Olet ollut niin tuhma, että saat pitää jonkun aikaa anustappia sisälläsi'', Pia sanoo ja työntää anustapin perseeseeni.

Minun rankaisemiseni saa aina Pian villiksi, ja hän alkaa riisumaan jakkupukuaan. Hameen ja paitapuseron alla on koristelematon alusasu, ja kun Pia on riisunut sen, katson hänen kroppaansa. Pia on päärynänainen. Hänellä on raskaat lanteet, joilla on hiukan makkaroita, sekä hoikka yläruumis. Gravitaatio on vaikuttanut hänen isoihin tisseihinsä niin, että ne roikkuvat. Tissien venyminen on venyttänyt hänen nännipihojaankin niin, että ne ovat pitkulaiset. Nännit ovat isot pallot, niinkuin nelivitosilla naisilla tuppaa olemaan.

Pia asettuu selälleen sängylleen, ja minä asetan kasvoni hänen jalkojensa väliin. Raotan käsilläni Pian punaisia pillunkarvoja - hän on punapää kummastakin päästä - ja ryhdyn nuolemaan pillua. Rankaiseminen todella on kiihottanut Piaa, ja hän on litimärkä.

Pillun nuoleminen on aluksi hauskaa, mutta Piaa pitää nuolla aina niin pitkään, että uutuudenviehätys katoaa hommasta, ja siitä tulee tylsää puurtamista. Niin nytkin. Anustappi perseessäni annan kieleni kulkea minuutti toisensa jälkeen Pian pillulla. Pia voihkii yhä kovempaa. Lopulta yritän kaikkeni kielelläni, että Pia laukeaisi mahdollisimman pian. Jonkun ajan päästä hänen kroppansa jännittyy allani, ja hän tulee.

''Siinä tuli orkku numero yksi'', Pia sanoo ja osoittaa minut sängylle selälleni. Asetun, ja lakana jomottelee vasten persettäni, joka on vielä hellä piiskaamisen jäljiltä.

Pillun läheisyys on saanut hormonini hyrräämään, ja minulla on erektio. Se ei ole täydellinen superseisokki, koska anustappi perseessäni hillitsee sitä, mutta riittävä panemiseen. Pia nousee päälleni, ja upottaa suuren kullini karvojen reunustamaan lemmenreikäänsä. Sitten alkaa ylös alas liike.

Pian kädet ovat olkapäilläni, ja katselen silmieni edessä heiluvia riipputissejä. Kullini luistelee edestakaisin Pian reiässä hänen pitäessään tahtia yllä. Näin jatketaan minuutti toisensa jälkeen. Jos tämä olisi tapahtunut vuosi sitten, olisin varmasti jo tullut, mutta Pian lääkäriystävä on kirjoittanut minulle masennuslääkereseptin. En ole masentunut, mutta Pia hankki minulle reseptin, koska masennuslääkkeet vaikeuttavat sivuvaikutuksenaan orgasmin saamista. Kun syön niitä, Pia on tyytyväinen seksuaaliseen staminaani.

Riipputissit heilahtelevat silmieni edessä, ja kerta toisensa jälkeen elimeni uppoaa pehmeään ja kosteaan. Kihelmöinti kullissani alkaa vähitellen. Anustappi painaa persettäni. Pia nauttii päälläolosta. Vaikka hänellä on keski-ikäisen naisen kroppa ja kasvot, luonteeltaan hän ei ole erityisen feminiininen. Naisellinen nainen ei pärjäisi pankinjohtajana.

''Sun vuoro panna minua'', Pia sanoo, ja nousee päältäni. Hän vetää anustapin pois perseestäni. Olo perseessäni on nyt jumalainen. On kuin olisi vääntänyt mielettömän jöötin juuri pönttöön. Erektioni voimistuu, ja kullini sykkii vaatien toimintaa.

Pia asettuu selälleen, ja minä nousen hänen päälleen. Työnnän suuren kullini hänen väljään reikäänsä ja aloitan ees taas liikkeen. Vetoni ovat määrätietoisia, pitkiä ja nopeita, niinkuin Pia haluaa. Hän on opettanut minut pitämään yllä tasaisen tappavaa tahtia.

Työntelen edestakaisin, ja Pia työntää vasemman kätensä alapäähänsä. Hän alkaa hinkkaamaan klittaansa. Minä panen SSRI-pillereiden tuomalla staminalla. Pia alkaa voihkia. ''Ah, ah, ah'', voihkaisut säestävät työntöjäni. Tasaisen tappava tahtini säilyy, ja tunnen vatsaani vasten, kuinka Pian käden rytmi hänen riemunappulallaan nopeutuu. Lopulta hän jännittää kehonsa ja tulee.

''Sun vuoro tulla'', Pia sanoo haukkoen henkeään. Nopeutan tahtiani, ja tunnen, kuinka kihelmöinti kiveksissäni kasvaa. Terskani tuntuu olevan halkeamispisteessä. Sitten rentoudun, ja voimakkain, tasaisin sykäyksin neste purkautuu Pian sisään terskani kärjestä.

* * *

''Mites sun rahatilanne?'', Pia kysyy, kun makaamme sängyllä viilennellen oloamme.

''Mulla on rahaa kahden päivän ruokaan'', vastaan. ''Työttömyyskorvaus tulee vasta viikon päästä.''

''Käy pesemässä dildo ja anustappi'', Pia sanoo. ''Annan sulle satasen sen jälkeen.''