Siittäjä

Seisoimme rivissä koulumme juhlasalissa. Oli sen vuoden viimeinen päivä, jona täytimme kahdeksantoista vuotta. Saliin oli saapunut pomoja hakemaan meidät tuleviin työpaikkoihimme. Koulumme johtajatar kutsui pomon kerrallaan näyttämölle, ja pomo sanoi niiden poikien nimet, jotka hän otti, sekä sen, mihin ammattiin he olivat menossa. Kuten kaikki miehet yhteiskunnassamme, toverini joutuivat yksi kerrallaan erilaisiin ruumiillisiin töihin, jotka eivät kysyneet koulutusta. Johtotehtävät ja taitoa vaativat tehtävät kuuluivat naisille.

Johtaja sanoi: ''Toivottakaamme tervetulleeksi Lumi Hokkanen.''

Lavalle astui tukevahko, viisissäkymmenissä oleva nainen, jolla oli valtavat rinnat. Periaatteessa poikien ja miesten oli kiellettyä katsella naisten rintoja, mutta kyllä ne näki vilaukselta, vaikka kuinka yritti pitää katseen kasvoissa. Jokin isoissa rinnoissa kiehtoi minua, ja jos asuntolamme makuusalissa vaihdettuihin kuiskauksiin oli luottaminen, sama mieltymys tuntui olevan kaikilla tovereillani. ''Miltähän tuntuisi, jos pomona olisi isorintainen nainen?'' ajattelin. Mieleeni heräsi toive, että ehkä tuo nainen kutsuisi minut.

Nainen sanoi: ''Timo Kauppi, astu vain rohkeasti esiin. Sinusta tulee siittäjä.''

Toden totta! Hän sanoi nimeni. Siittämisestä kukaan meistä ei tiennyt juuri mitään. Tiesimme vain, että siittäjä antaa perintötekijänsä tulevalle sukupolvelle, joten tehtävään valitaan ne, joilla on parhaat perintötekijät. Joskus muinoin, kun miehet olivat alistaneet naisia, siittämisestä miesten saama nautinto oli ollut keskeinen alistamisväline, mutta naisten omaksuttua luonnollisen valta-asemansa valvottiin tiukasti, ettei toimitukseen liittynyt pienintäkään nautinnonpoikasta. Sen enempää meille ei ollut kerrottu.

* * *

Astuimme rouva Hokkasen kanssa yleelliseen asuntoon.

''Minä asun täällä, ja niin sinäkin nyt'', Hokkanen sanoi, ''olen perinyt sen verran omaisuutta, että minun ei tarvitsisi tehdä työtä, mutta ajattelin harrastuksen vuoksi pitää yhtä siittäjää. Hommahan toimii niin, että tänne tulee leidejä ja sinä siität heille lapsia. Älä huolehdi, jos et tiedä vielä, kuinka se tapahtuu. Asia neuvotaan sinulle askel kerrallaan.''

Rouva Hokkanen johdatti minut asunnon läpi takahuoneeseen ja sanoi: ''Tämä on sinun huoneesi. Vietät täällä siittämisten väliajat.'' Huoneessa oli sänky ja näyttö, johon oli yhdistetty elokuvalaite. Hylly oli täynnänsä seikkailuelokuvia, joissa sankarittaret tekivät urotekoja ja siinä sivussa pelastivat miehen tai kaksi pulasta. Huoneessa oli myös kuntoiluvälineitä.

''Teillä oli varmaan koulussa kunto-ohjelma?'' Hokkanen kysyi.

''Kyllä'', vastasin.

''Tunti päivässä?'' Hokkanen kysyi.

''Kyllä'', vastasin.

''Se tuplataan nyt.'', Hokkanen sanoi, ''siittäminen on leidin kannalta mukavampaa, jos siittäjä on timmissä kunnossa, ja minunkin on mukavampi katsella treenattua kroppaa. Tuplaat vain kaikki toistojen määrät, ja jos niihin ei mene kahta tuntia, teet loppuajan liikkeitä oman valintasi mukaan. Näetkö tuon peilin?''

''Kyllä'', vastasin.

''Toiselta puolelta se on ikkuna'', Hokkanen valisti, ''ja siellä on minun osani asunnosta. Teet joka päivä kuntoiluliikkeet kello 13-15 ja minä saatan olla toisella puolella katsomassa. Jos havaitsen sinun pinnaavan, saat ruoskaa.''

''Tässä kaikki. Eunukkini tuo sinulle parin tunnin päästä iltapalaa'', Hokkanen sanoi.

* * *

Seuraavan päivän aamupäivällä Hokkanen saapui hakemaan minua: ''On aika valmistautua ensimmäiseen siittämiseesi.''

Hokkanen vei minut suihkuun. Hän käski minun peseytyä huolellisesti käyttäen hajustettua saippuaa, koska sen jälkeen siittäminen olisi leidin kannalta mukavampaa. Kun olin muutoin peseytynyt, Hokkanen avasi penissuojani lukon, otti penikseni esiin ja pesi sen.

Kuten kaikille pojille, minulle oltiin laitettu penissuoja seitsemänvuotiaana. Se oli ollut siitä lähin paikallaan lukuunottamatta viikottaista pesua, jonka koulun opettajattaret olivat suorittaneet. Nyt pesut ilmeisesti jäisivät Hokkasen kontolle. Miehillä ei ollut oikeutta päästä penissuojansa sisäpuolelle.

''Tämä saa olla vielä hetken paikoillaan'', Hokkanen sanoi pesun jälkeen ja laittoi penissuojan takaisin.

Siirryimme pieneen huoneeseen, jossa oli tuoli sekä käsi- ja jalkasiteillä varustettu sänky. Hokkasen käskystä siirryin sängylle selälleni, ja Hokkanen kiinnitti siteet. Jalkani menivät yhteen ja kädet pääni taakse. Hokkanen poisti penissuojani, ja makasin aivan alasti. Hokkanen otti kaapista injektioruiskun, työnsi neulan penikseni juureen ja ruiskutti.

''Tämä saa peniksesi paisumaan'', hän sanoi.

Tunsinkin välittömästi penikseni paisuvan, ja se jäi paisuneena sykkimään. Hokkanen koputti oveen, huikaten: ''Leidi, täällä ollaan valmiita.''

Siinä samassa huoneeseen astui hoikka, kolmekymppinen silmälasipäinen nainen, joka oli pukeutunut pelkästään ihonmyötäiseen poolopaitaan. Housuja hänellä ei ollut, ja siinä missä miehillä on penissuoja, leidillä oli pelkästään karvapehko.

Hokkanen siirtyi istumaan pääni vierellä olevalle tuolille ja tarttui hiuksistani tukevalla otteella. ''Näin pystyn ohjailemaan sinua'', hän sanoi.

Hokkasen tissit, joita peitti ainoastaan vihreä kauluspaita, olivat pääni yläpuolella, suoraan silmieni edessä. Valtavien tissien näkeminen sai penikseni sykkimisen kiihtymään.

''Älä katso tissejäni'', Hokkanen kivahti ja nykäisi hiuksistani.

Nykäiseminen sattui.

Siirsin katseni leidiin. Hän asettui lantioni kohdalle hajareisin ja alkoi laskeutumaan. Hänen karvapehkonsa kohtasi penikseni.

''Nyt hän työntää peniksesi sisäänsä'', Hokkanen sanoi.

Leidi istui päälleni, ja penikseni upposi johonkin pehmeään ja kosteaan. En voinut olla katsomatta leidin rintoja, jotka eivät olleet yhtä näyttävät kuin Hokkasen, mutta niiden muodot erottuivat selvästi ihonmyötäisen paidan alta.

''Älä katso myöskään leidin tissejä'', Hokkanen kivahti ja nykäisi kovaa hiuksistani, ''ehkä on parempi, että käännät katseesi seinää kohti.''

Tein niin, ja leidi alkoi liikuttamaan rytmikkäästi lanteitaan niin, että penikseni liikkui hänen sisällään edestakaisin. Tunsin lämpimän aallon lyövän lävikseni, ja hengitykseni kiihtyi.

''Älä huohota'', Hokkanen sanoi ja veti hiuksistani, ''huohotus on osoitus siitä, että nautit, ja nautinto on tässä hommassa kiellettyä.''

Yritin tasata hengitykseni, joskaan en ole varma, onnistuinko. Leidin lantion liike jatkui, ja penistäni alkoi kihelmöidä. Tunsin väistämätöntä tarvetta voihkaista ja kiemurrella, ja teinkin niin.

''Nuo ovat taas nautinnon merkkejä'', Hokkanen sanoi ankarasti, ''muista: Ei nautintoa. Hengitetään ihan rauhassa. Ulos, sisään, ulos, sisään.''

Hokkasen sanojen tahdissa aloin hengittää rauhallisesti. Kihelmöinti peniksessäni kiihtyi, ja minulla oli vaikeuksia olla osoittamatta nautintoa. Onnistuin kuitenkin siinä sen jälkeen, kun keksin mielessäni etäännyttää itseni peniksen tuntemuksista ja keskittyä hengittämiseen.

Jonkun aikaa jatkettiinkin näin. Minä makasin liikkumatta, leidi liikutti lanteitaan, ja Hokkanen hoki rauhallisella äänellä: ''Ulos, sisään, ulos, sisään…''

Kun näin oltiin jatkettu jonkun aikaa, minusta tuntui ikäänkuin minulle olisi yhtäkkiä tullut armoton kusihätä. Yritin pidätellä, mutta jouduin luovuttamaan, ja hetken päästä peniksestäni purkautui jotain nestettä.

''Et kai vain kussut leidin sisälle'', Hokkanen sanoi ankarasti.

En saanut sanaa suustani.

''Taisit sittenkin kusta, myönnä pois'', Hokkanen sanoi vielä ankarammin.

''Kyllä…'' sain kakistettua, ja leidi alkoi nauramaan.

Hokkanen yhtyi nauruun.

Kun leidi ja Hokkanen olivat saaneet pokkansa palaamaan, Hokkanen sanoi minulle: ''Etkä kussut. Se mikä tuli ulos peniksestäsi olivat perintötekijäsi. Suoriuduit ensikertalaiseksi ihan hyvin. Siittämistä joudutaan aina toistamaan useita kertoja ennen kuin lapsi saa alkunsa, joten seuraava kerta on tänä iltana. Sinun täytyy kuitenkin opetella hallisemaan mielesi niin, että suoriudut urakasta saamatta siitä nautintoa.''