Seksilelu

Maailma oli mennyt eteenpäin, tasa-arvo ei. Edistykselliset naiset olivat kyllästyneet elämään patriarkaatin alla, mutta onneksi heillä oli puolellaan Sarah Redford, rikas bisnesmoguli, jolla oli tahtoa ja resursseja tehdä asialle jotain. Yhteiskunnan muuttamiseen resurssit eivät riittäneet, mutta yhteiskunnan ulkopuolelle poistumiseen kylläkin.

Redford antoi vangita suuren asteroidin ja louhia sen ontoksi. Kymmenen vuotta rakennettiin, mutta sen jälkeen arkki oli valmis. Se sisustettiin avaruusalukseksi ja varustettiin viiden vuoden matkaa varten. Mukaan otettiin satatuhatta edistyksellisintä naisasianaista. Vieraasta tähdistöstä valittiin matkan kohteeksi asumiskelpoinen planeetta. Siitä tulisi naisten maailma. Miehiä ei tarvittaisi mihinkään.

* * *

Rebekka on kutsunut minut. Kun saavun hänen asuntoonsa, hän on pukeutunut vain silkkiseen aamutakkiin. Kiiruhdan Rebekan luo ja avaan hänen aamutakkinsa nopeasti. Minut koulutettiin, kuten muutkin palvelijat, odottamaan nöyrästi emännän käskyjä. Kun aloitin työni, havaitsin, että Rebekka oli tähän linjaan tyytymätön. Minulta vaaditaan enemmän. Minun pitää ennakoida Rebekan toiveet ja täyttää ne ennen kuin hän ehtii sanoa ne ääneen.

Suutelen Rebekkaa. Hän vastustelee hiukan, ja tiedän, että se on merkki, että minun täytyy pusertaa hänen kehonsa vasten omaani. Jatkan suutelemista, ja Rebekka vastaa suudelmaani. Nappaan Rebekan syliini ja kannan hänet sängylle. Alan hyväillä hänen kehoaan. Aloitan lantiolta, sen jälkeen pakarat, rinnat ja alapää. Rebekka ei koskaan kertonut minulle oikeaa järjestystä, mutta osoitti selvästi ilmeillään, milloin hyväilyni menivät oikein. Jouduin etsimään oikean järjestyksen kokeilemalla. Löydettyäni sen olen saanut ruoskaa huomattavasti harvemmin kuin aiemmin.

* * *

Naisten yhteiskunta oltiin saatu pystyyn. Satatuhatta naista ei kuulosta paljolta teknologistuneen yhteiskunnan pyörittämiseen, mutta se saatiin toimimaan, kun oltiin laskettu tarkkaan, kuinka monta ihmistä mihinkin ammattiin tarvitaan. Yhteiskunnassa oli jäsenet maanviljelijöistä insinööreihin ja bioteknikoihin. Tieteentekemisen tukemiseen väkimäärä ei riittänyt, mutta tarvittava teknologia oltiin tuotu vanhasta maailmasta.

Naisilla on tarvittava DNA uusien tyttöjen tekemistä varten. Y-kromosomia ei tarvita. Kun naisen kieleltä otettiin dna-näyte ja siitä syntetisoitiin siittiöitä, toinen nainen pystyttiin hedelmöittämään, joten yhteiskunnan väkimäärä saatiin pysymään vakiona.

* * *

Antaudun Johnin intohimolle. Tunnen hänen ahnaat huulensa kehollani. Ne jättävät kihelmöivän tunteen reisiini, käsivarsiini, vatsalleni. Nyt hänen innokkaat hampaansa kiusoittelevat nänniäni. Voihkin. Tahdon kuulua hänelle ja vain hänelle.

John nousee ja työntää paksun elimensä ahnaiden pillunhuulieni väliin. Maailmassa ei ole minulle muuta kuin John ja hänen kosketuksensa, hänen lihaksikas vatsansa ja vahvat käsivartensa. Olen orja, ja hän on valtiaani. Hänen kovan kalunsa liike on koko maailmankaikkeuteni, ja sulaudun tuohon himokkaaseen rytmiin. Tunnen, kuinka toiveemme ovat yhtä. Olen Johnin intohimon kohde, ja minä himoitsen tulla omistetuksi.

* * *

Kolmanteenkymmenenteen syntymäpäiväänsä mennessä Rebekka oli saanut vakiinnutettua valta-asemansa naisten yhteiskunnan johtajana. Oli aika laittaa alulle projekti John. Vaikka planeetalla ei ollut ollut sen kahdensadan vuoden asutuksen aikana yhtään miestä, monet olivat salaa kiinnostuneita tästä myyttisestä petojen sukupuolesta. Ääneen tätä kiinnostusta ei tietenkään voinut lausua. Rebekka oli sikäli poikkeuksellisessa asemassa, että hänellä oli mahdollisuus omalta kohdaltaan tehdä kuiskauksista todellisutta.

Kun Rebekan esiäidit olivat saapuneet tähän maailmaan, he olivat tuoneet mukanaan y-kromosomin DNA-sekvenssin tietokoneen muistissa. Muu DNA voitaisiin ottaa naiselta ja näin valmistaa synteettinen siittiö, josta syntyisi poikalapsi. Rebekalla oli luotetut bioteknikkonsa tehtävää varten, ja vallassa olevalle naiselle ei tuottanut ongelmaa löytää muun DNA:n luovuttajaa ja kohdun vuokralle antajaa. Projektin salaaminen kansalta ei olisi ylitsepääsemätön ongelma.

* * *

Rebekka on omissa maailmoissaan. Se on merkki siitä, että olen hoitanut työni hyvin. Nyt hän saa orgasmin. Jatkan työntöjäni tahtia samalla kiihdyttäen. Tiedän, että Rebekka tahtoo vielä toisen orgasmin. Vähitellen työntöni muuttuvat rajummiksi ja rajummiksi. Olen oppinut pidättämään siemensyöksyäni niin kauan kuin toinen orgasmi vaatii Rebekalta. Rebekka voihkii ja tulee lopulta toistamiseen. Sen jälkeen minäkin saan hellittää ja antaa siemensyöksyn tulla.

Kierähdän makaamaan Rebekan viereen. Siemensyöksyn jälkimainingeissa mieleni tekisi vain maata paikallani, mutta Rebekka ei koskaan anna minulle siihen mahdollisuutta. ''Voit palata takaisin tiloihisi'', hän sanoo autoritatiivisella äänensävyllä.