Salo

Manipuloimalla sosiaalista mediaa Venäjä oli saanut aikaan Suomessa sisällissodan. Vastakkain olivat olleet kristityt, feministit sekä oudoin porukka kaikista, kristityt feministit. Sitten sota oli saatu sodittua loppuun. Pohjois-Suomi oli jäänyt kristittyjen haltuun, Venäjän nukkevaltioksi. Valtaosa Etelä-Suomesta taas oli feministien aluetta EU:n protektoraattina. Varsinais-Suomi oli jäänyt kristittyjen feministien alueeksi, ja sen pääkaupungiksi ei ollut jostain syystä valikoitunut Turku vaan Salo. Niinpä kristittyjen feministien alue tunnettiin Salon tasavaltana.

Salon tasavallassa raskaasti aseistautuneet vartiojoukot vartioivat kaupunkien katuja niin, että orjat, eli miehet eivät päässeet karkuun emänniltään. Samaisille joukoille emäntä saattoi myös valittaa, jos orja ei ollut tottelevainen. Rangaistuksena kummastakin rikkeestä oli kidutuskuolema.

''Nyt on taas aika tyhjentää kivekset'', emäntä sanoo. Katson häntä. Ikää 50 vuotta, päällä musta nunnakaapu ja kaulassa isolenkkisessä ketjussa kookas risti.

''Kyllä rouva'', vastaan.

Asetumme pöydän ääreen. ''Rukoillaan Jumalalta armoa lihallisuuden syntiä vastaan'', emäntä sanoo. Ristimme kätemme ja alamme lukea: ''Isä meidän, joka olet taivaissa. Pyhitetty olkoon sinun nimesi….''

Kun pääsemme aameneen asti, emäntä sanoo: ''Uudestaan.'' Niinpä luettelemme saman litanian, ja sama toistuu yhteensä kymmenen kertaa.

Kivesten tyhjentäminen on ritualisoitu, joten emännän sanat eivät toimi minulle enää ohjeina vaan ne ovat toimituksen vuorosanoja. Tapahtumien kulun tiedän aiemmilta kerroilta.

''Seraavaksi kompensoimme lihallisen hekuman aiheuttaman nautinnon'', emäntä sanoo ja ottaa piiskan. Riisuudun ja kumarrun sängyn ylle niin, että pidän sen reunasta kiinni.

Raipanisku toisensa jälkeen mäjähtää perseelleni. Se koskee, ja harkitsen pakoa. Olen fyysisesti emäntää vahvempi, joten pääsisin kadulle saakka. Siellä joutuisin vartiojoukkojen hampaisiin. Niinpä tyydyn ottamaan iskut tyynenä vastaan.

Lopulta iskujen tulo lakkaa. ''Penetrointi ei saa olla miesten yksinoikeus'', emäntä sanoo. ''Tasa-arvon nimissä penetroimme kumminkin päin.'' Emäntä tuikkaa ison dildon perseeseeni ja alkaa työnnellä sitä edestakaisin. Kipu on valtava. Oikeasti anaaliseksissä peräaukko pitäisi ensin rentouttaa sormella.

Vähitellen totun kipuun, jonka pumppausliike perseessäni aiheuttaa, ja rytmi täyttää mieleni. Sitten iskee autuus kun jötikkä vedetään kokonaan ulos perseestäni.

''Sitten varsinainen kivesten tyhjennys'', emäntä sanoo.

Asetun sängylle selälleni. Minulla ei ole vielä erektiota, joten emäntä ryhtyy puristelemaan kiveksiäni. Hän on liian kovakourainen, ilmeisesti tarkoituksella. Veijarini saavuttaa vähitellen puolierektion ja nousee siitä hitaasti täyteen loistoonsa.

Sitten emäntä nousee sängylle ja nostaa nunnakaapunsa helmaa niin, että saa kullini ujutettua sisäänsä. Sitten hän alkaa ratsastamaan tasaisen tappavalla keinumisliikkeellä. Yritän hahmottaa tissien ääriviivoja kaavun läpi, mutta kyseinen vaatekappale peittää tehokkaasti kaikki naiselliset muodot. Näen vain ristin, joka roikkuu emännän kaulassa.

''Katso silmiin'', hän sanoo. Niinpä tuijotamme toisiamme simiin. Hänellä on silmälasit ja yrmeänkoppava ilme, kuin muinaisella koulumestarilla.

Emäntä keinuu päälläni, ja hänen ankarat kasvonpiirteensä täyttävät tajuntani. Endorfiiini valtaa hitaasti aivoni, enkä enää huomaa kipua persereiässäni ja kannikoissani. Yritän kuitekin olla osoittamatta nautintoa. Nautinnon osoittamisella on seurauksia.

Tasaisen tappava keinuminen jatkuu. Makaan hiljaa, liikkumatta, ja tuntemukset kullissani lisääntyvät vähä vähältä. Tuijotamme yhä toisiamme silmiin. Lopulta keinumisliike päälläni vaihtuu sykäyksittäisiin, nopeisiin purkauksiin kullistani, kun tulen vanhan naisen väljään vittuun.

''Aamen'', emäntä sanoo, kun kullini on lopettanut sykähtelyn. ''Nautit selvästi niin paljon, että kompensaatio ei ollut vielä riittävä. Nousepa ylös, niin saat kymmenen lisäiskua.''