Sain klovnitytöltä

Kaikki alkoi siitä, kun olimme tilanneet pellen esiintymään tyttäremme 8-vuotissyntymäpäiville. Vaimo oli sitä mieltä, että tytöt piti saada ymmärtämään, että heistä voi tulla mitä he haluavat, joten hän oli tilannut naispuolisen klovnin.

Olimme puutarhassa syömässä, meidän perhe, sekä lapsivieraat, kun klovni saapui, pelleilyunivormussa jo valmiiksi. Hän oli nuori, hoikka nainen, jolla oli lyhyt, pilkullinen ja värikäs mekko sekä värikkäästi kuvioidut leggingsit, joiden läpi näki, että säärissä oli tasoa. Naisella oli punaisella ja valkoisella maalatut suun sekä silmänympärykset sekä pisamia maalattu kasvoihin. Sekä tietysti pieni punainen pallonenä. Vihreän lettitukan päällä oli hassu lierihattu, kuin värikäs knalli.

Nainen pelleili aikansa, ajoi yksipyöräisellä, kaatuili sekä yritti jongleerata koomisesti epäonnistuen. Lapsilla oli hauskaa. Minua taas viehätti eniten numero, jossa klovni kantoi pientä matkalaukkua, joka aina sattumalta avautui. Silloin sieltä alkoi kuulumaan musiikkia. Pelle oli niin feminiininen aina hämmästyessään teatraalisesti laukun aukeamista.

Kun esitys oli loppu, klovni lähti kanssani sisälle hakemaan maksua. Sisällä otin sataviisikymppiä lompakostani ja annoin ne naiselle. Hän kiitti, ja hänen äänessään ja eleissään oli flirttailua. Hetken mielijohteesta suutelin häntä. Minun ja vaimoni seksielämä oli kuivunut kasaan useita vuosia aiemmin, ja vaimo aina vitsaili, että kuolaan jokaisen naispuolisen perään. Ehkä siinä oli totuutta.

''Missä täällä on vessa?'' klovnityttö kysyi iloisesti. Selitin vessa sijainnin, ja klovnityttö veti minua siihen suuntaan kädestäni kiinni pitäen. Päästyämme vessaan klovnityttö lukitsi oven siltä varalta, että lapsista joku tulee käymään sisällä. Sitten suutelimme, ja huomasin hänen suunympärysmaskinsa tahriutuneen. ''Sulla on mun meikkejä naamassa'', nainen sanoi nauraen.

Sitten klovni kääntyi selin minuun ja kumartui ottaen tukea pöntöstä. Nostin iloisenkirjavaa mekkoa ja vedin värikylläiset leggingsit ja pikkarit nilkkoihin. Alta paljastui timmit, hoikan naisen treenatut pakarat. Mitään pellemäistä niissä ei ollut. Olin puolittain odottanut, että pillunkarvat olisivat olleet samaa vihreää väriä kuin hiuksetkin, mutta ihan maantienruskea pehko hänellä oli. Vedin housuni polviin ja työnnyin hänen sisäänsä.

Se oli ihan tavallista panemista, eläimellistä, vaikka katselinkin naisen selän peittävää mekkoa, jossa oli värikkäitä pilkkuja sekä vihreää tukkaa. Pellehattu oli pudonnut vessanpöntön viereen.

Sitten nainen nousi ja kääntyi minuun päin. Suutelimme, ja nostiin hänet lavuaaritasolle istumaan. Avasin mekon isoja klovninappeja ja ongin terhakat tissit rintsikoista. Tavalliset, pienikokoiset nuoren naisen tissit. Pellemäisyyden puuttuminen niistä tuntui hämmentävältä. Aloin taas panemaan.

Katsoin naisen kasvoja pannessani. Pallonenä ja pellemaski, jonka alla kasvot olivat irvistyksessä nautinnossa. Nainen huohotti. Klovnia ajattelee vaistomaisesti roolihahmona, ja oli vaikea ajatella, että maskin takana oli ihminen, joka voi harrastaa seksiä.

Kiihdytyin tahtia, ja nainen tuli äänekkäästi. Klovnitkin näemmä saavat orgasmeja, vaikkei sitä lapsille kerrotakaan. Sitten minäkin tulin. Halimme sitten hetken.

''Pestään kumpikin meikit naamasta'', nainen sanoi. Teimme niin ja poistuimme pihalle, mistä nainen jatkoi matkoihinsa. Vaimo varmaan aavisteli jotain, mutta ei koskaan ottanut asiaa puheeksi. Siinä jamassa avioliittomme oli.