Reikä

Istuin baarissa tuoppiini syventyneenä, kun kuulin äänen: ''Kysyn suoraan: Panisitko minua?''

Katsoin kysyjää. Hän oli nainen, lyhyt, vaalea ja reilusti ylipainoinen, jotain kahdenkymmenenviiden ja kolmenkymmenen ikävuoden väliltä. En yhtään ihmetellyt, että hän kysyi suoraan, koska hän näytti aivan petolinnun perseeltä. Hiukset olivat kampaamattomat, ja jokin kasvoissa mätti. Ehkä ne olivat epäsymmetriset. Huomasin tilaisuuteni tulleen, pääsisin toteuttamaan erään fantasian, johon en ollut vielä löytänyt toista osapuolta.

''Ei ole tainnut flaksi käydä?'' kysyin.

Tyttö katsoi kengänkärkiään ja sanoi hiljaisella äänellä: ''Ei…''

Vastasin: ''Jos ryhdyt seksiorjakseni, panen sinua.''

Tytön ilme kirkastui, ja hän sanoi: ''Joo''. Vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä. En tiennyt, oliko hänellä masokistisia taipumuksia, vai oliko hän vain niin epätoivoinen, että hän tarttui mihin oljenkorteen tahansa.

''Istu alas, niin neuvotellaan.''

Tyttö istui minua vstapäätä ja sanoi: ''En olekaan vielä esittäytynyt. Mä olen…''

''Älä sano'', keskeytin. ''Mä annan sulle orjanimen. Sä olet Reikä.''

''Kukas sä sitten olet?'' Reikä kysyi.

''Voit kutsua minua Herraksi.''

Jatkoin: ''Tehdään säännöt selväksi: Sulla, Reikä, on tasan yksi oikeus. Voit lähteä lätkimään milloin haluat. Niin kauan kuin olet orjani, tottelet minua kaikessa ja suostut kaikkeen mitä käsken. OK?''

''OK.''

''Sano: OK, herra.''

''OK, herra.''

* * *

Olimme saapuneet luokseni. Matkalla bussissa olin kopeloinut Reikää koko matkan meille. Hän oli aluksi yrittänyt vastustella, koska pelkäsi muiden näkevän, mutta hän oli tyytynyt osaansa kun olin sanonut tiukasti, että vastustelu ei ole orjalle sopivaa käytöstä.

Istuin nojatuoliin ja komensin Reiän seisomaan eteeni. ''Riisuudu'', sanoin. Reikä empi. En yhtään ihmettele empimistä, häntä varmasti hävetti esitellä kroppaansa. ''Eikö sana kuulu? Riisuudu!'' sanoin. Reikä tarttui paidanhelmaansa ja lähti hitaasti kohottamaan sitä. ''Reippaammin!'' sanoin. ''Muista asemasi: Olet orja.'' Reikä alkoi riisuutua hiukan nopeammin. ''Keinuttele lanteitasi samalla.'' Reikä totteli, ja Reiän vaatteista päästiin eroon.

Reiän kropassa ei tosiaan ollut hurraamista. Tissit olivat pienet ja muodottomat, ja vatsa pömpötti ja roikkui pillun päällä. Reidet olivat täynnä selluliittia.

''Reikä, olet saanut uuden nimen, muttet ole vielä saanut kastetta. Mennään kylppäriin ja hoidetaan asia.''

''Kyllä, herra.''

Kylppärissä käskin Reiän polvistumaan ja kumartamaan päänsä. Avasin sepalukseni, vedin kullini esiin ja aloin kusta Reiän hiuksille. Olin nautinut baarissa pari tuoppia, joten kusta tuli reippaanpuoleisesti, ja lorottelin kaiken Reiän hiuksille. Hiuksista kusta valui Reiän kasvoille, selkään, tisseille. Kun kusta ei enää tullut, annoin Reiän kuivata itsensä. Peseytymistä en sallinut, joten Reikä jatkaisi orjana oloa kusijäämiäni kropassaan ja hiuksissaan.

Reikä alistui osaansa mallikelpoisesti. Jos virtsa kuvotti häntä, hän ei ainakaan näyttänyt sitä ulospäin. Kuivatessaan itseään hän katseli nöyränä lattiaa.

* * *

Käskin Reiän olohuoneeseen ja kumartumaan tuolia vasten. Käskystäni Reikä otti kiinni tuolin istuinosasta ja nosti pyllyn pystyyn. Hain vyön kaapista ja sanoin: ''Reikä, seuraavaksi saat piiskaa. Tahdon korostaa, että tämä ei ole rangaistus. Teen tämän siksi, että olet orjattareni, ja isännällä on oikeus piiskata orjaansa. Kaksikymmentä lyöntiä. Sinä lasket lyönnit, ja joka lyönnin jälkeen sanot lyönnin numeron. Sinulla ei ole oikeutta voihkia kivusta. Jos voihkaiset, laskeminen alkaa alusta. Onko ymmärretty?''

''Kyllä, herra.''

Pläts. ''Yksi.'' Pläts. ''Kaksi.'' Pläts. ''Kolme.'' Ensimmäisellä kerralla pääsimme viiteen, kunnes Reikä voihkaisi kivusta. Se ei ollut mikään ihme, koska olin lyönyt aika kovaa. Toisella kerralla pääsimme seitsemään, kolmannella kahteen. Ettei koko yötä olisi tuhraantunut, tämän jälkeen löin hiukan hiljempää, ja pääsimme kahteenkymmeneen. Reiän pakarat punersivat piiskauksen jälkeen mukavasti.

Käskin Reiän pystyyn ja käskin kiittää piiskaamisesta.

''Kiitos, herra.''

''Seuraavaksi keittiöpalvelusta'', sanoin. ''Tee minulle kaksi meetvurstivoileipää ja kata ne keittiön pöydälle.''

''Kyllä, herra.''

Reikä meni keittiöön ja löysi tarpeet helposti. Kun hän valmisti voileipiä, kopeloin takaapäin hänen tissejään. Reikä kattoi aterian, istuin syömään sitä, ja Reikä sai katsella seisten ateriointiani.

Reikä oli koko ajan toiminut kuten kuuliaisen pikku orjattaren tulikin toimia. Hän oli täyttänyt käskyni mukisematta, ilmaan vastaansanomisia.

* * *

''Seuraavaksi siirrymme seksiin'', sanoin. ''Sitä varten harjoittelemme orgasmin saamista.''

Kumensin Reiän olohuoneen lattialle selälleen ja sanoin: ''Näytä, millainen orgasmi on.''

Reikä nytkähteli ja korahteli hiukan.

Sanoin: ''Ei tuo kelpaa alkuunkaan. Pistä siihen enemmän tunnetta.''

Enemmän nytkähtelyä ja korahtelua.

''Ei edelleenkään kelpaa'', sanoin. ''Voihki ensin matkalla huipulle, ja kiljaise sitten kunnolla ja vapisuta ruumistasi.''

Reikä teki työtä käskettyä, ja nyt hänellä alkoi jo olla kunnolla liioiteltu orgasmi. Korjasin suoritusta vielä pari kertaa suurieleisemmäksi, sanoin: ''Nyt osaat saada orgasmin. Seksin aikana käsken sina saamaan orgasmin, ja silloin teet kuten teit äsken.''

Istahdin nojatuoliin. Käskin Reiän polvistumaan eteeni ja avaamaan housuni. Kullini oli ollut valmiina tositoimiin jo pitkään, minulla oli selvästi Masterin taipumuksia kun olin kiihottunut Reiän vaatimattomasta kropasta huolimatta.

Käskystäni Reikä otti kullini suuhunsa. Tartuin molemmin käsin Reiän päähän ja aloin liikutella sitä ylös alas. Reiän huulet puristivat mulkkuani ja liikkuivat ylös alas mulkkuni varrella, ohjaukseni tahtiin.

Kun olin kiihotunut tarpeeksi, käskin Reiän kontalleen lattialle. Panisin häntä takaapäin. Riällä oli vatsaa niin paljon, että lähetyssaarnaaja-asennossa en uskonut pysyväni. Työnsin sormeni Reiän pilluun. Se oli valmiiksi märkä. Tällä tytöllä oli selvästi masokistin taipumuksia. Survaisin kullini hönen pilluunsa ja aloin työnnellä rajusti edestakaisin.

Reikä alkoi voihkimaan, mutta käskin hänen olla hiljaa. Orjan on toteltava isäntäänsä eikä voihkittava oma-aloitteisesti. Panoa jatkettiin hiljaisuuden vallitessa, kunnes olin orgasmin partaalla. Silloin käskin Reikää saamaan orgasmin, ja seurasi mitä liioitelluin tulemisen näytteleminen. Reiän täristäessä kehoaan annoin mellieni purkautua Reiän pillun.

* * *

Panon jälkeen kello oli kolme yöllä, ja käskin Reikää pukeutumaan ja lähtemään. Hän oli saanut seksiä kuten halusi. Lähtiessään Reikä kirjoitti puhelinnumeronsa eteisessä olevaan muistivihkooni ja sanoi: ''Soita minulle, niin otetaan joskus uusiksi, herra.''

Jäin miettimään, mitä nöyryytyksiä keksisin seuraavalle kerralle.