Reclaiming my body

Kirjoitan viimeiset rivit virukseen. Ensimmäistä kertaa olen astunut lain tuolle puolen. Tietomurrot ja tietokonevirukset tunnen, mutta tähän asti olen vain testannut yritysten pyynnöstä niiden tietoturvaa. Nyt olen kirjoittanut viruksen ilman vastaanottajien suostumusta. Ja joku vielä kuvittelee, ettei naisesta ole hakkeriksi.

Yritän hyräillä Keltaista jäänsärkijää, mutta sanat ja sävel eivät tule mieleeni. Kirottu implantti! Tai kirottu ja kirottu, samaa implanttiahan viruksenikin hyödyntää. Avaan päätteeltäni neuraalisten oikeuksien hallintaohjelmiston ja maksan yhden krediitin Keltaisen jäänsärkijän ajatteluoikeuksista kuukaudeksi. En tiennytkään, että niin vanha biisi on edelleen tekijänoikeuksien alainen.

Nyt hyräily onnistu. Kaikki joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään, jäätä särkemään…

Olen ottamassa kehoani takaisin. Reclaiming my body, niinkuin sanotaan. Pitähän naisen pitää huolta oikeuksistaan, vaikka se vaatisi lain rikkomista. Onhan minulla oikeus kehooni, samoin kuin musiikin ja elokuvien tekijöillä on oikeus teoksiinsa, vaikkei patriarkaalinen hallitus oikeuksiani tunnustakaan.

Ihmettelette ehkä, mistä tässä on kyse. Viikko sitten kuulin vahingossa, kun kaksi miespuolista kollegaani keskusteli runkkausfantasioistaan. Kumpikin kertoi ajattelevansa masturboidessaan minua. Voitteko kuvitella! He törkeästi ja häpeilemättä hyväksikäyttävät kehoani, ja patriarkaalinen hallitus ei puutu touhuun mitenkään!

Naisen keho on ilmeisesti tässä yhteiskunnassa julkista omaisuutta. Oman kehoni kohdalta tilanne muuttuu nyt. Painan enteriä, ja virus uploadautuu verkkoon. Saan ilmoituksen, että se on onnistuneesti tunkeutunut neuraalisten oikeuksien hallintakeskukseen. Seuraavaksi se muuttaa implanttien koodia niin, ettei yksikän mies voi runkatessaan ajatella minua. Siinähän ihmettelevät, kun muistot minusta katoavat heti kun penis nousee pystyyn. Ihmettelevät ehkä, mutteivat voi nostaa meteliä. Se olisi heille liian noloa.