Rasistin kanssa sängyssä

''Mut käy heti huomenna leikkaamassa nuo hiukset.''

Olin astumassa Eeva Fogholmin asuntoon. Olin ollut katsastamassa Tampereen yöelämää, ja bongannut viereisestä pöydästä kovaan ääneen pakolaisten vastaanottokeskusta kritisoineen naisen. Itse pidän itseäni tolkun ihmisenä ja olen muutenkin Vihreiden politiikkaan kallellaan, mutta kiihotun persunaisista. Nainen oli jo ottanut jonkun verran, joten hänen iskemisensä ei ollut temppu eikä mikään.

''Sun hauikses on ihanat, ei yhtään mitkän sivarihinttarin rimpulat, mut toi letti ei sovi sun hauiksiin.''

Eeva avasi oven ja astuimme sisään. Eteisessä meitä kohtasi sellainen roikkuvista pampulanaruista tehty verhontapainen, ja astuimme sen läpi asuntoon.

''Mut tärkeintä on, ettet ole mikään mokkakikkeli. Mä nimittäin en ole mikään SPR:n nainen. Siellä vokissa SPR:n naiset antaa päivät pitkät mokkakikkeleille.''

Asennetta tällä naisella ainakin oli. Tampereen seudun Perussuomalaisten piirihallituksen varapuheenjohtajalta ei voisi vähempää odottaakaan.

''Onko teidän yhdistyksestä loikannut monia Sinisiin?'' kysyin.

''Ei sitä petturiporukkaa kukaan kannata'', Eeva vastasi. ''Limaisia kieroilijoita koko joukko. Täällä on mun makuuhuone.''

Huoneen keskellä oli iso parisänky, jossa oli tiikerinraitapäiväpeitto. Eeva otti päiväpeiton pois, ja sen jälkeen minä suutelin Eevaa.

''Toiminnan mies'', Eeva sanoi suudelman jälkeen ja riisui jakkunsa. Katsoin Eevan kolmikymppistä, lievästi ylipainoista kroppaa. Tisseillä ainakin oli kokoa.

Työnsin käteni Eevan avarasta kaula-aukosta sisään ja etsin nännin. Suutelimme. Riisuin Eevan paidan. Eeva riisui itse rintaliivinsä ja housunsa. Minäkin riisuuduin, ja alushoususillaan kaaduimme sängylle.

Kun hyväilimme toisiamme, paljastui, että Eeva ennemmin odotti hyväilyjä kuin tarjosi sellaisia itse. Kontrasti ronskiin kannanottajaan oli huomattava.

Siirryin jalkopäähän ja vedin Eevan pikkarit pois. Olin kumartumassa nuolemaan Eevan pillua, kun Eeva sanoi: ''Älä… pillun nuoleminen on homojen hommaa. Ole tosimies!''

Minusta ajatus homomiehestä nuolemassa pillua oli absurdi. Ehkä se olisi sellainen vitun homo. Itsepähän olin kuitenkin tunkenut konservatiivin petiin, joten en sanonut mitään.

Vaihdoimme suudelmia. Hyväilin Eevan tissejä, pillua ja persettä käsilläni. Suuta en enää siihen hommaan uskaltanut käyttää. Riisuin kalsarit ja työnnyin Eevan sisään lähetyssaarnaaja-asennossa.

''Äh, sun hiukset tulee mun kasvoille ja suuhun. Ei miehillä kuulu olla tuollaista lettiä.''

''Ollaan sitten toisinpäin'', sanoin ja käännyin selälleni. ''Tuu ratsastamaan.''

''Alla oleva mies ei ole yhtään seksikäs'', Eeva sanoi. ''Se on niin naismaista.''

Käänsin Eevan toisinpäin ja upotin kullini hänen sisäänsä doggy style -asennossa. Panin Eevaa. Voihkimme. Sitten kullini luiskahti ulos ja kun etsin reikää, kullini kävi Eevan peräaukolla.

''Ei sinne'', Eeva sanoi. ''Se reikä on exit only. Sulla taitaa olla homotaipumuksia.''

Löysin taas oikean reiän ja lykin siemensyöksyyn saakka. Eevan orgasmista en jaksanut välittää, kun hän oli kieltänyt käytännössä kaiken.

* * *

''Kyllä suomalainen mies on aina suomalainen mies'', Eeva sanoi, kun makailimme sängyllä panon jälkihöyryissä.

Nyökkäsin hyväksymisen merkiksi. Suomalainen mies on suomalainen mies, samoin kuin moottoripyörä on moottoripyörä ja pienet karvaiset oliot Alfa Kentaurista ovat pieniä karvaisia olioita Alfa Kentaurista. Identiteetin laki, nääs.

''Mokkakikkelissä on se vika, että mokkakikkeliä voi saada, vaikkei tahtoisikaan'', Eeva jatkoi. ''Kun matuja tulee lisää niin kohta kaikki puskat on täynnä raiskaajia. Eihän suomalainen nainen enää kohta uskalla ulkona liikkua.''

Nyökkäsin. Rasisti on aina rasisti.