Räsypokkaa

''Mä haluaisin kokeilla isoa munaa'', Mirka sanoi.

''Sori, mut mä seurustelen Katjan kanssa'', Kalle vastasi.

Mirka, Kalle ja Katja olivat istumassa iltaa. Oli kesä 90-luvun alkupuolella, ja talvella he olivat kirjoittaneet ylioppilaiksi. Syksyllä kolmikko lähtisi opiskelemaan ja tiet erkanisivat.

''Katja on kertonut, ettei sulla nyt niin iso ole'', Mirka napautti.

''Vai ei muka iso!''' Kalle sanoi leikillisesti raivoissaan.

''Te olette liikuntatunnilla käyneet uimahallissa'', Mirka jatkoi.

''Joo…'' Kalle sanoi.

''Ja sä olet nähnyt, kenellä meidän luokalla on isoin muna.''

''Ristolla ainakin oli kookas'', Kalle vastasi. ''Ei siihen yleensä uimahallissa kiinnitä huomiota, mut tää oli poikkeus.''

''Sillä nörtillä iso'', Katja vastasi. ''Ei ois uskonu.''

Mirka kuten muukin porukka oli bilettäjänuoria, joten he eivät yleensä noteeranneet nörttejä. Mirka mietti, mitä tekisi. Nörtin seura ei niin kiehtonut, mutta jos sillä oli iso…

''Jos sen luona menee käymään'', Mirka mietti. ''Niin onko siellä riittävästi yksityisyyttä kuumaa sessiota varten?''

''Joo, toi on tärkee'', Katja sanoi.

''Sen porukoilla on vanha omakotitalo'', Kalle sanoi. ''Risto asuttaa yksin talon yläkertaa.''

* * *

''Risto, sulle on vieras'', Riston äiti huusi.

Hetken kuluttua yläkerran ovi kävi.

''Mirka!'' Risto tunnisti. Hän ei voinut käsittää, mitä asiaa Mirkalla oli hänen luokseen. Bilehileen ei luulisi tarvitsevan mitään nörtiltä. Ehkä se haluaa yksityisopetusta matematiikassa.

''Moi, mä tulin käymään'', Mirka sanoi.

Risto tunsi kuumotusta poskissaan. Siis sosiaalinen visiitti. Risto ajatteli, että ehkä Mirka oli kiinnostunut hänestä silleen. Tyttöystävän saaminen kuului Riston suurimpiin unelmiin, mutta hän oli ajatellut, ettei hänellä ole sellaiseen mahdollisuuksia sosiaalisen kömpelyyden takia. Ja vielä Mirka. Mirkalla oli hiukan kiertopalkinnon mainetta, mutta Risto ei osannut paheksua sellaista. Ajatteli vaan, että seksuaalisesti kokeneempana Mirka paini korkeammassa sarjassa kuin hän.

''Istu vaan alas'', Risto sanoi.

Pari istui sohvalle, ja Mirka sanoi: ''Mä haluun pelata korttia.''

''Okei.''

''Onko sulla kortit? Mä haluun pelata pokkaa.''

''Mä käyn hakemassa.''

Risto kävi hakemassa viereisestä huoneesta pelikortit ja Monopoli-pelin. Risto ei omistanut pokerin pelimerkkejä, joten monopoliraha saisi kelvata.

Mirka oli istunut pöydän ääreen. ''Miks sä Monopolin toit?'' Mirka kysyi.

''Käytetään monopolirahaa panoksina.''

''Ei kun mä haluan pelata räsypokkaa'', Mirka sanoi.

Riston kädet alkoivat täristä jännityksestä. Nyt se tapahtuisi. Risto ei ollut ollenkaan varma rakastajankyvyistään, mutta ensin pelattaisiin, ja pelien parissa Risto tunsi olevansa kuin kotonaan. Hän oli pelannut räsypokkaa tietokoneellaan. Tietokoneella sitä pelattiin pelimerkeistä kuten oikeaa pokeria, ja kun tietokoneen virtuaalinaiselta pelimerkit loppuivat, tämä sai lisää pelimerkkejä vähentämällä vaatteitaan. Ruudulla näkyi kuva kulloisestakin pukeutumistilanteesta.

''Osaaksä pelata pokeria korotuksilla?'' Risto kysyi. ''Ensin kumpikin laittaa alkupanoksen, ja sit vuorossa oleva pelaaja voi korottaa sitä. Toinen voi sitten joko maksaa korotuksen, korottaa itse enemmän tai luovuttaa…''

''Ää, toi on liian monimutkaista. Pelataan vaan niin. että se joka saa huonommat kortit riisuu yhden vaatteen'', Mirka sanoi.

Mirka oli strategisesti pukeutunut vain kukkamekkoon, rintsikoihin ja pikkareihin. Ristolla puolestaan farkut, kalsarit, t-paita ja sukat.

Risto pettyi pikkaisen Mirkan ehdotuksesta. Riston ehdottama versio olisi ollut strateginen peli, ja sellaisen parissa Risto oli kuin kotonaan. Mirkan peli oli niin yksinkertainen, että riisuutuminen korostuisi ja peliaspekti jäisi taka-alalle. Se ajaisi Riston hiukan vieraampaan tilanteeseen. Risto kuitenkin pelkäsi Mirkan ajattelevan hänestä pahaa jos hän vaatisi omaa versiotaan.

''Okei'', Risto sanoi.

Kortit jaettiin, ja Risto katsoi Mirkaa. Tämä näytti hehkeältä, kuten kahdeksantoistavuotiaat tytöt näyttävät kukkamekoissa. Tummat hiukset ponnarilla, normaali vartalo, ja tissit. Ei mitkään jätit, mutta ei pienetkään.

''Ja sit vaihdetaan yhden kerran'', Mirka sanoi. Mirka oli päättänyt hävitä pelin niin nopeasti kuin mahdollista ja vaihtoi kuningasparin pois. Risto puolestaan jätti nelosparin käteen, hänelle ajatus pelata muusta kuin voitosta oli vieras.

Vaihdon jälkeen kortteja vertailtiin. ''Sulla on pari'', Mirka sanoi. ''Minulla ei ole mitään.''

Mirka nousi seisomaan ja kääntyi selin Ristoon. Hän heitti mekkonsa pois. Risto katseli Mirkan pakaroita ja ajatteli, että kohta hän pääsisi puristelemaan niitä. Toisaalta häntä pelotti. Hän ei tiennyt, kuinka petipuuhissa pitäisi käyttäytyä ja ajatteli mokaavansa jotain.

''Tadaa!'' Mirka huusi ja kääntyi Ristoon päin.

Alusvaatteet eivät olleet keskenään samaa sarjaa, mutta Risto ei ollut ennen ollut näin vähäpukeisen naisen seurassa.

Seuraavan jaon Risto hävisi Mirkan häviöyrityksestä huolimatta ja riisui sukan. Sitä seuraavissa jaoissa läksivät Mirkan rintsikat ja pikkarit.

''Jatketaan vielä'', Mirka sanoi alasti pöydän ääressä. ''Jos sä voitat seuraavan jaon, saat puristella mun tissejä.''

Mirka hävisi, ja Risto nousi ja kävelin Mirkan viereen. Tärisevin käsin hän kosketti Mirkan nänniä.

''Purista vaan kunnolla'', Mirka sanoi. Risto puristi, ja kun se tuntui niin mukavalta, hän puristi toisenkin kerran. Sitten hän kosketteli Mirkan maitorauhasia antaumuksella.

Mirka nousi ja suuteli Ristoa. Risto vastasi suudelmaan.

''Jatketaan peliä'', Risto sanoi. ''Mulla on vielä vaatteita.''

''Riisu ne vaan nyt'', Mirka sanoi.

Risto säikähti mokanneensa. Kuinka anaaliselta hän vaikutti? Risto ryhtyi riisuutumaan. Ihan heti päästäisiin asiaan. Ristosta tuntui samalta kun pienenä oli tuntunut hammaslääkärin huoneeseen kävellessä. Odotushuoneessa oli ollut vielä turvallista, kun hampaiden tarkastelu oli useamman hetken päässä, mutta kun hammaslääkäri huusi Riston nimen, mielessä pyöri vain ''Nyt se tapahtuu.''

Kun Risto oli alasti, Mirka huomasi, että Kalle ei ollut puhunut puppua. Risto oli hintelä, mutta hänellä oli jättimäinen mulkku, luonnollisesti jo tässä vaiheessa pystyssä. Seksi oli Mirkalle rutiinia, mutta nyt olisi jotain uutta kokeiltavana.

Pari suuteli, ja Mirka ohjasi heidät sohvalle suudelmia vaihtaen.

Mirka makasi sovalla selällään ja Risto oli päällä. Risto ajatteli, että penis täytyy työntää sisään ja ryhtyi tuumasta toiseen.

''Älä vielä'', Mirka sanoi. ''Mä en ole vielä kunnolla märkä. Sun täytyy hipelöidä mun pillua.''

Risto työnsi käden Mirkan alapäähän ja tutki mustan karvoituksen seasta, millaiset paikat siellä on. Nopeasti hän löysi reiän ja työnsi sormenpään sisään. Sitten hän hipelöi reiän ympäristöä.

''Nyt voit työntää sen sisään'', Mirka sanoi hetken päästä.

Risto alkoi laskemaan mulkkuaan pillulle, ja Mirka ohjasi elimen sisäänsä.

Kun elin työntyi sisään, Mirka tunsi, että hän oli täydempi kuin aiemmin. Hän piti tunteesta, vaikka vähän sattuikin.

Risto työnsi mulkun pohjaan saakka, ja Mirka huohotti. Sitten Risto alkoi työntelemään edestakaisin.

Mirkan mielestä mulkku tuntui paremmalta kuin hänen edellisten rakastajiensa mulkut. Välillä vähän sattui, mutta se oli olennainen osa nautintoa.

Risto puolestaan ajatteli, että ihan mukavastihan tämä tuntuu menevän. Hän oli päässyt panolle asti mokaamatta mitään.

Työntely jatkui, kunnes parin minuutin päästä Risto tuli.

''Saiksä?'' Risto kysyi, kun mulkun sykähtely oli laantunut.

''En ihan'', Mirka vastasi. ''Tää tais olla sun eka kerta.''

''Joo.''

''Ei kukaan mies pysty ekalla kerralla antamaan naiselle orkkua'', Mirka sanoi. ''Makaillaan nyt vähän.''

Risto painautui Mirkaa vasten ja ajatteli saaneensa nyt tyttöystävän. Mirka ei ollut asiasta niinkään varma. Nörtti henkilönä ei kiehtonut häntä, mutta se mulkun koko… Taitamaton rakastajahan Risto oli tällä kertaa ollut, mutta koulutettavissa. Ei siinä montaa kertaa kestäisi ennen kuin Risto hallitsisi homman.

''Ei meistä paria taida tulla'', Mirka sanoi. ''Me ollaan liian erilaisia ihmisiä. Mut panna me voidaan uudestaankin. Sulla on… tiettyjä avuja.''

''Okei'', Risto vastasi.

Ekaa kertaa seurasi myöhemmin toinen ja kolmaskin, ja sinä kesänä Mirka ja Risto panivat monituisia kertoja.