Pervertikko

Lontoossa vuonna 1872.

Markiisi Courthard astui hämyisen kujan varrella sijaitsevasta rähjäisestä ovesta sisään. Häntä vastassa oli kypsään ikään ehtinyt, pyylevä, räikeästi pukeutunut naikkonen. Rouvashenkilöksi häntä ei voinut kutsua, koska hän oli porttolan emäntä. He vaihtoivat kohteliaat tervehdykset, ja naikkonen viittasi Courthardin yläkertaan.

Yläkerrassa Courthard astui huoneeseen. Huoneessa oli häntä odottamassa nuori nainen, jonka kauneutta alhainen elämäntapa ei vielä ollut ehtinyt pilata. Himokkain silmin Courhard katseli tuota ikään kuin väärässä paikassa olevaa ilmestystä, jolla ei ollut päällään rihman kiertämää. Siinä nainen esitteli sulojaan täysin avoimesti kenelle tahansa, joka astui huoneen ovesta sisään.

Nainen oli Mary, kahdeksantoistakesäinen neiti, joka oli täysin viattomana puoli vuotta aiemmin saapunut maalta Lontooseen paremman elämän toivossa. Hän oli kuitenkin joutunut väärään seuraan, joka oli turmellut hänet. Niin Mary oli päätynyt tarjoamaan itseään kenelle tahansa, jolla oli antaa maksuksi muutama kuparikolikko.

Courthard oli läpeensä turmeltunut pervertikko, ja hän kaatoi Maryn sängylle nelinkontin. Courthard riisui housunsa ja paljasi visvaisen elimensä, jonka hän upotti Maryn häpyyn. Siinä he parittelivat, ei niin kuin ihmiset, vaan ennemmin kuin koirat, mies takaapäin.

Päivisin Courthard oli Lontoon talouselämän tukipilareita. Hän kuitenkin oli viettänyt koko ikänsä kaksoiselämää, ja iltaisin eläimelliset vaistot saivat hänestä vallan hänen suunnistaessaan johonkin Lontoon lukuisista bordelleista. joita poliisivoimat olivat huonolla menestyksellä yrittäneet löytää ja sulkea.

Courthard työnteli elintään Maryn hävyssä aikansa, kunnes hän viittasi Maryn pystyyn. Puoli vuotta porttolassa oli turmellut Maryn läpikotaisin, ja niinpä hän nappasi Courhardin elimen suuhunsa kuin kokenut prostituoitu ja alkoi ilmeskellä tuota visvaista miehuutta kuin visva olisi jumalten nektaria.

Tottuneena pervertikkona Courhard sai nautintonsa tuosta sodomiasta ja hän antoi Maryn tehdä ''työtään.'' Perversioiden parissa vietetty elämä oli saanut aikaan sen, että Courhardin paatunut mieli ei nähnyt tässä luonnottomassa aktissa mitään epäsopivaa. Hän nautiskeli Maryn huulten kosketuksesta kuin sinä tai minä saattaisimme nauttia Bachin viulukonsertosta.

Sitten Mary lopetti, ja Courthard kokeneena rappeutuneiden nautintojen ystävänä tiesi, mitä seuraavaksi olisi luvassa. Tottunein ottein Mary otti kaapista kurkun ja survaisi sen Courthardin peräreikään. Mary alkoi työnnellä kurkkua peräsuolessa edestakaisin, ja Courthardin eläimellinen ähkinä täytti ilman. Tuo perverssimestari tosiaan sai nautintoa siitäkin, että vihannesta työnneltiin edestakaisin hänen Luojan ulostusta varten tarkoittamassa aukossaan.

Courthardin luonnottomien nautintojen himo ei ollut vielä tällä tyydytetty. Hänen silmänsä olivat vielä himokkaat. Niinpä Mary otti kaapista lautasen ja ulosti sille. Sen jälkeen Courhard alkoi hyvällä ruokahalulla lusikoida ulostetta lautaselta suuhunsa. Niin paheellinen hän oli, että tuon porton uloste oli hänen suussaan suurempaa herkkua kuin Lontoon parhaiden ravintoloiden kokkien loihtimat annokset.

Tähän mennessä aikaa oli tuolta pervertikolta kulunut enemmän kuin porttoloiden asiakkailta yleensä. Niinpä ilotalon emäntä saapui katsomaan, oliko huoneessa kaikki kunnossa. Courthard oli niin vahvasti luonnottoman kiihkon vallassa, ettei hän enää välittänyt, kenen kanssa himonsa tyydytti. Niinpä Courthard kiskoi tuon pyylevän, kypsään ikään ehtineen naikkosen sängylle nelinkontin ja nosti tämän hameen tämän korviin.

Sitten Courthard survaisi elimensä bordellinpitäjän pyllyreikään. Täysin kiihkon valtaamana Courhard alkoi takoa penistään syvemmälle ja syvemmälle ulosteen ympäröimään koloon. Courthard ja bordellin pitäjä huusivat kuin viimeistä päivää, ja Mary katsoi tunteettomana tätä aktia, jonka rinnalla Sodoma ja Gomorrakin kalpenisivat. Puoli vuotta porttolassa oli turruttanut hänen luontaisen vastenmielisyytensä tällaisia näytöksiä kohtaan.

Lopulta, bordellinpitäjän takamuksessa, Courthard sai tyydytyksensä. Hän retkahti sängylle energiansa menettäneenä, ja siinä hän makaili horroksessaan pari tuntia.

Kun Courthard heräsi, ahne porttolan emäntä oli kuin haukkana vaatimassa häneltä maksua. Courthard antoi hänelle summan, joka ei tuntunut Courthardin lomapakossa, mutta joka sai bordellinpitäjän silmät kiilumaan voitonriemuisina.

Courthard oli vähäksi aikaa tyydytetty. Edessä olisi päivä Lontoon talouselämän tukipilarina, mutta illalla hän taas palaisi lempiharrastuksensa perversion pariin.