Panta

Vaimo on pihdannut viikon. Koko ajan minulla on ollut puolierektio ja armoton panetus. En edes ole voinut käydä vessassa runkkaamassa. En saisi kokoerektiota ja siemensyöksyä, koska kontrolliyksikkö on vaimon ranteessa. Itseänihän saan tilanteesta syyttää, mitäs suostuin aviosopimukseen, jossa ehtona oli panta kaulaan minulle.

Vaimo on pihdannut siksi, että riitelimme. Emme edes riidelleet kunnolla, vaikka hän sitä riitelemiseksi kutsuukin. Rohkenin vain ehdottaa, että hankkisimme minigolfradan kellariin. Ei edes sellaista kahdeksantoista radan settiä, mitä näkyy ulkona, vaan vain yksi rata, johon voi vaihtaa esteitä niin, että saa kahdeksantoista erilaista estesettiä pelattavaksi. Vaimo ei välitä peleistä, ja hän rankaisee minua pihtaamalla ja vääntämällä kontrolliyksiköstä panetuksen päälle, jos rohkenenkin ehdottaa jotain, mistä hän ei pidä.

Pihtaus kuitenkin lakkaa lopulta, kun vaimoa itseäänkin alkaa panettamaan. Tänään hän sanoi, että jos imuroin lukaalimme, luuttuan lattiat ja pesen tiskit, hän sen jälkeen antaa seksiä. Nuo kotityöt pystyisi kotitalousrobottimmekin hoitamaan, mutta vaimo haluaa nöyryyttää minua.

Kastelen luutun ja alan vedellä sillä olohuoneen lattiaa. Samalla kiroan tyhmyyttäni, että suostuin ottamaan pannan kaulaani. Olin tuolloin 22-vuotias ja korviani myöten rakastunut itseäni kymmenen vuotta vanhempaan naiseen. Olin valmis mihin tahansa, että saisin hänet, joten hän laati avioliittosopimuksen. Siinä ei ollut avioeromahdollisuutta ja minun piti luovuttaa seksuaalisuuteni kontrolli hänelle. Nyt olen 35-vuotias, vaimo on rupsahtanut, ja kadun nuorena tekemääni virhettä.

Silloin kun menimme naimisiin, pannat olivat uutuus, ja panta-avioliitto harvinaisuus. Edes siinä kuvitteellisessa tapauksessa, että saisin eron, tuskin pääsisin pannattomiin naimisiin. Nykyään naiset järjestään vaativat avioliittosopimuksessa pannan kaulaan aviomiehelle. Sanovat varmistavansa, ettei mies voi juosta vieraissa, vaikka panta antaa vaimolle muutakin valtaa. Nykyään valtaosa avioliittosopimuksista on tosin vain viiden vuoden mittaisia.

''Valmis'', huudan lopulta. Kodinhoitourakka on ohi.

Vaimo saapuu olohuoneeseen läpinäkyvässä edestä avoimessa puserossa sekä pitsialusasussa. Samalla huomaan himoitsevani tuota kroppaa rajattomasti. Vaimo on vääntänyt kontrolliyksiköstä himotuksen täysille. Tuskin ilman pantaa himoitsisin vaimoani. Pieni koko, ei sanottavaa persettä ja keskikokoiset roikkuvat tissit. Vaimon ei tarvitse pitää huolta kunnostaan, kun panta hoitaa viehätysvoiman. Onneksi hän ei sentään ole lihava.

Kaappaan vaimoni syleilyyni ja suutelen tätä intohimoisesti. Kun himotus on väännetty täysille, se on merkki siitä, että vaimo haluaa ennemmin kiihkeää seksiä kuin hellää. Vaimo alkaa aukoa vyönsolkeani. Revin vaatteet vaimoni päältä ja sitten itseni päältä. Olemme nyt alasti. Minulla on vain kaulapanta, ja vaimollani rannekontrolleri. Jos minulla olisi täyserektio, upottaisin kullini vaimoni pilluun saman tien, mutta vaimo ei vielä anna minulle kunnon erektiota. Hän taluttaa minut makuuhuoneeseen puolijuoksuaskelin.

Makuuhuoneessa vaimoni asettuu röhnöttämään korituoliin ja levittää jalkansa. Hän on ottanut marsilaisen vahauksen, joka poistaa häpykarvat pysyvästi. Itselleni en olisi halunnut sellaista, mutta siihenkin suostuin, kun vaimo oli pihdannut kaksi viikkoa.

Kaikki jutskat vaimoni värkissä ovat suurikokoisia. Ei niin suuria, että hän olisi epänormaali, mutta normaalin yläpäästä. Polvistun ja alan nuolemaan värkkiä. Samalla tunnen, kuinka endorfiinit alkavat erittyä aivoissani. Vaimoni pitää siitä, että hänen pilluaan nuollaan, ja niinpä hän on ehdollistanut minut pannalla liittämään pillunnuolemisen hyvänolontunteeseen.

Jännitän kieleni jäykäksi ja annan sen kulkea pitkin sisempiä häpyhuulia, klitorista ja aukkoa. En havaitse tässä tilassa muuta kuin ihanan pillun, jota saan kosketella kielelläni. Vaimoni voihkii. Sitten vaimo ohjaa päätäni ylös, ja suutelemme. Hän haluaa maistaa omat mehunsa suussani. Jonkun ajan päästä irrouttaudun suudelmasta ja otan vaimoni nännin suuhuni. Nänni on iso, ja nännipiha veltto. Niinpä sitä voi imeä kuin tuttia. Jonkun ajan päästä vaihdan tissiä.

Vaimo ohjaa minut suutelemaan reisiensä sisäpintaa ja sen jälkeen taas pilluaan. Tunnen munani nousevan erektioon. Vaimo on painanut kontrolliyksiköstä erektionappia. Kaappaan vaimon syliini ja kannan hänet sängylle. Vaimo ohjaa minut selälleen, ohjaa mulkkuni sisäänsä ja alkaa ratsastamaan. Hän on etukenossa, kädet olkapäilläni niin, että hänen veltot nelivitosen naisen tissinsä heiluvat silmieni edestä edestakaisin. Hän vääntää endorfiinineritykseni täysille. Niin opin liittämään nuo utareet, jotka muutoin eivät toisi mielihyvää, suloiseen hyvänolontunteeseen.

Vaimoni nousee pois päältäni, ja minä vuorostani hänen päälleen. Alamme panna lähetyssaarnaajassa. Kiihko on väännetty kontrolliyksiköstä täysille, joten minun tekee mieli takoa kaikin voimin, ja toteutan vaimoni minulle ohjelmoimaa mielihalua. Vaimoni voihkii. En enää havaitse muuta kuin vaimoni ääntelyn ja pehmeän pillun kulliani vasten.

Yhdyntää on jo kestänyt kauemmin kuin mies luonnostaan jaksaisi laukeamatta, mutta orgasminappi on vaimoni hallussa. Hän haluaa vielä yhden asennonvaihdon. Hän työntää minut päältään ja asettuu nelinkontin. Katson lattean perseen ympäröimää suurta vittua, ja upotan kullini sinne. Nain kuin viimeistä päivää. En enää huomaa muuta kuin oman liikkeeni, niin kiihkoissani olen.

Lopulta tunnen alapääni reagoivan. Vaimo on painanut orgasminappia. Hän voi antaa minulle orgasmin eri voimakkuuksilla, ja mitä tyytyväisempi hän on suoritukseeni, sitä suuremman orkun saan palkinnoksi. Tajuntani täyttää kihelmöinti terskassani, ja lopulta tunnen siemennesteen valuvan mulkustani vaimoni pilluun sykäys toisensa jälkeen. Tietoisuuteeni ei mahdu hyvänolotunteen lisäksi mitään muuta kuin rytmikkäät sykäykset mulkussani. Yhtäkkiä tunnen mustuuden valtaavan tajuntani ja mieleni kutistuvan pisteeksi jonnekin syövereihin.

* * *

Huomaan makaavani kyljelläni endorfiinipöllyssä. Minun on vaikea muotoilla yhtään ajatusta. Näen vaimoni kasvot, ja hän sanoo: ''Olit puoli tuntia tajuttomana. Olin kuullut miehen menettävän tajuntansa, jos orgasmin voimakkuuden vääntää täysille, ja halusin kokeilla, pitääkö se paikkansa.''