Normien mukaan

''Pecca, sekuntilleen oikeaan aikaan'', valvojani tervehtii minua, kun saavun yhdyntään. Valvojallani on harmaa univormu, joka paljastaa hänen muotonsa ja kiharainen, tuuhea, punainen tukka. Naisten univormuun kuuluva polvipituinen hame jättää hänen sukkahousuihin verhoillut säärensä näkyviin. Minulla on yhdyntäasu, pehmeää kangasta olevat housut ja samasta kankaasta tehty paita. Väljiä ja vaaleansinisiä molemmat.

''Ota vain mulkkusi esiin'', valvoja jatkaa. ''Hinkkaan sen pystyyn.''

Kävelen valvojan tuolin luo ja vedän housujen suussa olevan kuminauhan kivesten alle. Valvoja tarttuu mulkkuuni ja alkaa hitaasti runkata sitä.

''Tällä kertaa sinulla onkin uusi tyttö'', valvoja sanoo. ''Edellisen raskaus todettiin eilen.''

Tytöt tulevat ja menevät, mutta minulla on ollut sama valvoja viiden vuoden ajan, siitä lähtien kun pääsin yhdyntäohjelmaan. Tyttöihin ei ehdi syntyä mitään tunnesidettä, mutta valvojani, vanhemman naisen kanssa koen yhteenkuuluvuutta. Uskon tunteen olevan yksipuoleinen, koska valvoja valvoo yhdyntöjä työkseen, joten hän tapaa lukuisia miehiä samassa roolissa kuin minä.

''Mira, uusi tyttösi, vaikuttaisi taas olevan myöhässä'', valvoja sanoo puristellessaan kiveksiäni. ''Hän ei ole kovin täsmällinen. Siksi sinut valittiin hänen seksipartnerikseen.''

Täsmällisyys ja norminmukaisuus, ne ovat arvot, joille yhteiskuntamme perustuu. Minä olen mestari niiden noudattamisessa. Päästäkseen yhdyntäohjelmaan miehen täytyy olla hyvä niissä, mutta minä olen creme de la creme. Naisista kaikki synnytysikäiset ovat yhdyntäohjelmassa.

''Mitenkäs töissä menee'', valvoa kysyy. Mulkkuni on noussut jo pystyyn, ja valvoja antaa kätensä liukua pitkin sen vartta edestakaisin.

''Työpaikalle saapui tilauskaavakeblankoja, joiden vasen marginaali on millin liian kapea'', kerron. ''Muut aikoivat jo ottaa ne käyttöön, mutta minä huomasin vian…''

Mira keskeyttää tarinani saapumalla paikalle. Hänellä on samanlainen yhdyntäasu kuin minulla, naisten malli vain. Katsoessani Miraa totean, hän on varmasti vasta kahdeksantoistavuotias, juuri yhdyntäohjelmaan päässyt. Itsekään en ole pitkä, mutta Mira on minua kymmenen senttiä lyhyempi, ruumiinrakenteeltaan sopusuhtainen. Hänen muotojaan on vaikea arvioida väljän yhdyntäasun läpi.

''Tule tänne'', valvoja sanoo. Mira kävelee arasti valvojan tuolin luo. Hänelle tämän on oltava ensimmäinen kerta. Valvoja päästää irti mulkustani ja avaa Miran haarovälissä olevan kangasluukun. Häpykarvoituksen näkeminen saa mulkkuni sykkimään. Valvoja työntää kätensä Miran alapäähän ja alkaa sormeilemaan sitä. Tähän asti Mira on näyttänyt jännittyneeltä, mutta nyt hän rentoutuu, kun valvojan kädet tuntuvat ilmeisen hyvältä.

''Nyt olet riittävän märkä'', valvoja sanoo lopulta Miralle. ''Mene tuonne vuoteelle ja käy selällesi makaamaan.''

Mira tekee työtä käskettyä.

''Nosta jalkasi ilmaan ja levitä ne'', valvoja sanoo. Mira tekee työtä käskettyä. ''Leveämmälle'', valvoja sanoo. Mira levittää. ''Tiedät mitä tehdä'', valvoja sanoo minulle.

Nousen Miran päälle ja avaan hänen tissejään peittävät paidassa olevat kangasluukut. Katson tissejä. Ne ovat pienet, mutta nännit ovat pystyt ja vaaleat. Kullini sykähtely kiihtyy.

''Viisi sekuntia on mennyt'', valvoja sanoo. Norminmukainen tissienkatseluaika on viisi sekunttia.

Työnnyn Miran sisään. Katson Miraa silmiin, kuten kuuluu tehdä ja alan työntelemään edestakaisin.

''Liian nopea rytmi'', valvoja sanoo närkästyneenä. ''Sisään, ulos, sisään, ulos…'' Valvoja lukee tahtia jonkun aikaa, ja työntelen mulkkuani valvojan lukemaan tahtiin.

Katson koko ajan Miraa silmiin. Hänen ilmeensä on tuskainen. Ensimmäinen kerta on aina kivulias naisille. Mira sulkee silmänsä.

''Tää sulki silmät'', sanon valvojalle.

''Mira, silmät auki'', valvoja sanoo. ''Katso Peccaa silmiin.'' Mira tekee työtä käskettyä.

Työntelen edestakaisin, kun valvoja sanoo: ''Rytmi on edelleen liian nopea.'' Valvoja kävelee sängyn luokse ja alkaa painella kädellään persettäni oikeaan rytmiin. Teen parhaani saadakseni pidettyä annetun rytmin, vaikka mieleni tekisi kiihdyttää. En tiedä, mikä minua vaivaa. Normaalisti pysyn norminmukaisessa rytmissä ilman valvojan apua.

Näin jatketaan, Mira ja minä tuijotamme toisiamme silmiin, valvoja painelee persetäni rytmissä ja minä työntelen mulkkuani Miran sisällä samaan tahtiin.

Lopulta mulkussani alkaa tuntua kihelmöintiä. Siemensyöksy on ihan hollillaan. Työntelen edestakaisin, ja mulkun kihelmöinti valtaa mieleni. Sitten siemensyöksy tulee, ja lopetan työntelemisen. Odotan, kunnes mulkkuni on lopettanut sykähtelynsä ja nousen Miran päältä.

''Mira, sulje kaikki kolme luukkua'', valvoja sanoo. Mira sulkee ne, ja minä laitan mulkkuni housuihini. Valvoja sanoo: ''Yhdyntä meni normien mukaan, voitte poistua.''

Poistumme eri ovista, Mira ja minä.