Linkkejä

Sisällys:
Kuunneltavaa
Pelattavaa
Luettavaa
Itseeni liittyvää

Kuunneltavaa

Perttu Häkkisen radio-ohjelma
Perttu Häkkinen käsittelee kaikkea outoa ja mielenkiintoista, kuten pieniä uskonnollisia liikkeitä.

Aristoteleen kantapää
Radio-ohjelma kielestä.

Pelattavaa

GoldToken
Sivusto, jossa voi pelata perinteisiä lautapelejä kirjepelin tahtiin. Itse pelaan käyttäjätunnuksella turjake.

Little Golem
Sivusto, jossa voi pelata perinteisiä lautapelejä kirjepelin tahtiin. Pelaajapopulaatio on täällä kovempitasoista kuin GoldTokenissa. Itse pelaan käyttäjätunnuksella nortti.

Luettavaa

Rising Shadow
Laaja suomenkielinen scifi- ja fantasiasivusto, sisältää mm. aktiivisen keskustelupalstan.

Matematiikkalehti Solmu
Tarkoitettu matematiikasta kiinnostuneelle suurelle yleisölle, ei varsinaisesti matemaatikoille.

BoardGameGeek
Laaja sivusto lauta- ja korttipeleistä, pääosin kaupallisista.

Pagat.com
Hyvin laaja kokoelma perinteisten korttipelien sääntöjä.

Gindhouse Database
B-luokan elokuvien tietokanta. Itse pidän erityisesti natsi- ja kannibaalieksploitaatiosta.

H.P. Lovecraft Archive
Pulp-kirjailija H.P. Lovecraftiin keskittyvä laaja sivusto. Sisältää myös paljon hänen novelleitaan.

Hullu Metafyysikko
Lähes yleistajuisia pohdintoja mm. filosofiasta, matematiikasta ja fysiikasta.

Itseeni liittyvää

Vanhojen kotisivujeni arkistokopio
Tällaista tuli väännettyä 20-10 vuotta sitten.

The perfect game the world forgot
Tein hurjassa nuoruudessani yksinkertaisen tietokonepelin, joka ilmeisesti muistetaan yhä. Tässä linkki sen arvosteluun muutaman vuoden takaa. Arvostelun loppupuolella linkki, josta pelin voi ladata.

Tuomas Korpin vaaliblogi
Olin 2010-luvun alussa Piraattipuolueen ehdokas eduskuntavaaleissa ja Helsingin kunnallisvaaleissa. Tässä vaaliblogini, joka sisältää yhteiskunnallisia mielipiteitäni. Joku myöhempi päivitys blogialustaan on rikkonut linkkien korostuksen.

Rolling cigarettes with pipe tobacco
Yhteen aikaan poltin piipputupakkaa sätkissä, ja tässä vanha aihetta käsittelevä blogini.

Kirjoittamiani tieteellisiä artikkeleita matematiikasta: