Leggingsit

Mirja oli noita. Hän olisi kovasti halunnut olla sellainen noita-akka, joka saa vihollisensa muuttumaan sammakoiksi, mutta henkisestä kirjakaupasta oli löytynyt opaskirja vain parantaviin yrtteihin ja tuohiamuletteihin. Hän olisi myös halunnut olla laihempi. Hän häpesi painoaan ja käytti väljiä vaatteita. Väljät vaatteet sopivat noidalle hyvin, tai niin Mirja ainakin ajatteli.

Mirjan kiinalaisesta nettikaupasta tilaama paketti oli tullut. Hän oli tilannut pääkallokuvioidut päällyshousut, joiden oli luvattu antavan käyttäjälleen taikavoimia. Kuvassa mallilla oli ollut oikein komeat mustat, valkoisin pääkalloin koristellut päällyshousut, joiden lahkeet lepattivat tuulessa.

Mirja avasi paketin, ja sieltä paljastui pääkallokuvioidut leggingsit. Mirja huokaisi ja ajatteli, että kiinalaisiin nettikauppoihin ei voinut luottaa. Hänen mielestään leggingsit eivät edes olleet mitkään päällyshousut. Toivottavasti hän saisi edes taikavoimia.

Mirja yritti vetää leggingsejä jalkaan, mutta ne olivat pienet. Hän katsoi kokomerkintää, ja se oli XXL, kuten hän oli tilannutkin, mutta pieniä olivat nämä kiinalaisten koot. Vaivoin hän sai vedettyä leggingsit jalkaan, ja jalassa ne puristivat hänen persettään ja reisiään. Mirja ei uskaltanut pukea leggingsien päälle mitään siinä pelossa, että ne menettäisivät taikavoimansa.

Mirja lähti ruokakauppaan ja jätti lompakkonsa edellisten päällyshousujensa taskuun. Kävellessä leggingsit kinnasivat, mutta onneksi hänen väljä paitansa peitti edes puolet hänen perseestään.

Kun Mirja kaupassa nosteli tavaroita alahyllyltä, häntä pelotti, että leggingsit ratkeaisivat. Ne kuitenkin vain puristivat entistä pahemmin. Miehet myös loivat Mirjaan katseita, ja Mirja ajatteli niiden olevan paheksuvia. Todellisuudessa siellä oli useampikin chubby chaser joukossa.

Kassalla Mirja teki maagisen eleen. Hän yritti noitua kassatytön niin, ettei hänen tarvitsisi maksaa ostoksia. Siinä samassa leggingsit vetäytyivät kasaan, murskaten kokonaan Mirjan hyllyvän perseen ja paksut reidet. Mirja tuupertui verilammikkoon.