Lasten Manaaja

Joe oli tuhma poika. Kun hänen vanhempansa illalla sanoivat, että Joen pitää harjata hampaansa, Joe sanoi: ''Joo, joo''. Siitä huolimatta hän vain jatkoi videopelin pelaamista. Kun vanhemmat käskivät uudestaan, Joe vastasi taas ''Joo, joo'' ja jatkoi pelaamista. Vasta viidennellä tai kuudennella kerralla Joe uskoi.

Kun Joen äiti sanoi, että Joen pitää lopettaa leikkiminen ja tulla auttamaan äitiä kotitöissä, Joe heittäytyi selälleen lattialle ja alkoi huutamaan, että hän haluaa leikkiä. Muihin vanhempien käskyihin hän yleensä vastasi: ''Miks mun muka pitäs tehdä niin?'' Joe olikin usein arestissa.

Oikeastaan Joe olisi halunnut olla kiltti. Hän ei olisi halunnut, että hänen vanhampansa olivat vihaisia hänelle, eikä hän olisi halunnut olla jatkuvasti arestissa. Joe ei kuitenkaan pystynyt olemaan kiltti, koska hänen sisällään asui demoni.

Demonit ovat pahoja, näkymättömiä henkiolentoja, vähän kuin aaveita tai mörköjä. Ne muuttavat ihmisten sisään ja saavat ihmiset tekemään kaikkea tuhmaa. Joen vanhemmat olivat surullisia ja ymmällään Joen käytöksen takia. He eivät olleet kuulleet demoneista eivätkä ymmärtäneet, mikä Joea vaivasi. Demonit osaavat salata itsensä, joten Joe ei itsekään tiennyt demonista.

Joen naapuriin oli muuttanut uusi setä. Kun Joen vanhemmat kertoivat sedälle Joen käytöksestä, setä sanoi, että hän osaa auttaa. Setä oli nimittäin manaaja. Manaajat ovat pappeja, jotka tietävät demoneista ja osaavat häätää niitä.

Setä sitoi Joen köysillä sänkyyn ja huusi demonille: ''Jeesuksen nimeen käsken sinua!'' Demoneja karkoitetaan sanomalla demonille näin.

Demoni oli kuitenkin sitkeä, ja se sai Joen huutamaan: ''Jeesus syö kakkaa!'' Demonit saavat tosiaan pienet pojat huutamaan näin tuhmia asioita.

Setä ei luovuttanut, vaan huusi ankarammin: ''Jeesuksen nimeen käsken sinua!''

Demoni kamppaili vastaan ja sai Joen sängyn leijumaan ilmassa. Demonin pauloissa Joe huuti: ''Jeesus syö kakkaa!''

Setä huusi vielä ankarammin: ''Jeesuksen nimeen käsken sinua!''

Demoni sai Joen pään pyörimään ympäri, ja demonin pauloissa Joe huusi: ''Jeesus syö kakkaa!''

Näin jatkettiin. Yhä uudestaan setä huusi ''Jeesuksen nimeen käsken sinua!'' ja yhä uudestaan Joe vastasi ''Jeesus syö kakkaa!''

Lopulta sedän käsky tepsi. Joen rinnasta suihkusi tulivana ylös taivaaseen, ja demoni poistui sen mukana. Demonin poistuttua oli taas aivan tavallista.

Kun demoni oli poistunut, Joesta tuli kiltti poika. Hän totteli aina vanhempiaan kuuliaisesti ja muisti joka aamu kammata tukkansa siististi. Joe alkoi myös käydä joka sunnuntai kirkossa kiitoksena Jeesukselle siitä, että Jeesuksen avulla hän oli päässyt eroon demonista.