Kuuma sinkku

Olin kerran vuonna 1972 kulkemassa Etelä-Karjalan syrjäseuduilla, kun sade pääsi yllättämään. Näin kuitenkin pienen mökin, ja ajattelin kysyä pääseekö sinne sateelta suojaan.

Oven avasi pyylevä, muodokas karjalaisnainen, ehkä keski-ikäinen. Kysyin, pääseekö sateensuojaan ja nainen sanoi: ''Minulla oli juuri kohvi tippumassa. Haluaako herra kohvia?''

Hetken ajattelin, että tantta tarjoaa minulle Koff-olutta, mutta sitten tajusin hänen tarkoittavan kahvia. Vastasin myöntävästi ja astuin sisään.

Mökissä oli vain tupa. Kalusteet vaikuttivat itsetehdyiltä, ja lattialla oli räsymatot. Tuvan nurkassa oli vain yksi yhden hengen vuode. Istuin pöydän ääreen, ja vanhapiika kaatoi minulle kahvia.

''Ottaako herra sitä seksiä?'' nainen kysyi sitten.

Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä. Ponkaisin pystyyn ja painoin vanhanpiian pöytää vasten. Kohotin naisen hametta ja avasin omat housuni. Sitten painoin mulkkuni pulleiden pyllynposkien välistä vanhanpiian vittuun.

Työntelin onessani edestakaisin, ja nainen huohotti. Sitten nainen tuuppasi minua kauemmas, tarttui kädestäni ja asettui selälleen räsymatolle.

Polvistuin ja avasin vanhanpiian paidan. Ongin kookkaat lollot rintaliiveistä ja aloin leipoa niitä. Tissit hyllyivät käsieni puristuksessa, ja kookkaat nänninpihat näkyivät milloin pitkulaisina milloin pyöreinä.

Nainen ohjasi minut pulleiden reisienä väliin, ja työnsin vaijerini vanhanpiian karvareuhkaan. Panimme. Sitten nainen nousi ja työnsi minut selälleen lattialle. Hän nousi päälleni ja alkoi ratsastamaan.

Liiveistään vapautetut lollot heiluivat silmieni edessä, ja kummankin meistä huohotus täytti ilman. Sitten naisen keho jännittyi hetkeksi. Hän oli tullut.

Ikäneito nousi ja otti kyrpäni pulleiden poskiensa väliin. Sellaista suihinottoa en ollut saanut koskaan aiemmin. Imemistä ja lutkutusta vaikka muille jakaa. Lopulta tulin syvälle vanhanpiian kurkkuun.

Makailimme hetken räsymatolla voipuneina, kunnes nainen nousi ja sanoi: ''Sitä minä vaan, että ottaako herra sitä seksiä?'' Samalla nainen kurotti kaapille ja onki sieltä sitruunakeksipaketin.

Silloin tajusin, että koko pano oli perustunut väärinkäsitykselle.