Kuoleman enkeli

Olin Olavi Romppaisen yleisötilaisuudessa. Hän on meedio. Avomieheni katosi puoli vuotta sitten jälkiä jättämättä. Pelkäsin, että hän on kuollut, ja ajattelin, että jos meedio välittäisi viestin häneltä, saisin varmuuden hänen kohtalostaan. Epätietoisuudessa eläminen on pahinta. Ajattelin, että jos edes saisin varmuuden hänen kuolemastaan, se auttaisi saamaan mielenrauhan.

Paikalla oli ehkä sata ihmistä. Romppainen saapui, hän oli vanha ja hauras, pienikoinen mies. Saatuaan aplodit hän sulki silmänsä, keinui hiukan ja kysyi: ''Onko paikalla ketään Jonnaa, tällä Risto haluaa ottaa yhteyttä.''

Minun nimeni on Jonna, ja Risto on kadonnut avomieheni. Viittasin, ja Romppainen sanoi: ''Risto haluaa, että kanavoin häntä.''

Romppainen vaipui transsiin ja alkoi puhua. Ääni oli hauraan vanhan miehen, mutta sanavalinnat ja äänenpainot olivat avomieheni.

Seuraavassa tarina, jonka Romppainen kanavoi.

Kävelin sinisen pakettiauton ohi eräällä syrjäisellä kujalla. Tunsin iskun takaraivossani ja kaaduin.

Seuraava asia jonka muistan on se, että makasin selälläni ikään kuin gynekologin tutkimuspöydällä. Käteni oli sidottu sivuille, ja jalkani oli sidottu telineisiin niin, että jalkani olivat levällään ylhäällä. Alaruumiini oli paljas vyötäröstä alaspäin, mutta paitaani ei ollut riisuttu. Yritin nousta, mutta olin sidottu pöytään vyötäröltä ja rinnan kohdalta.

Vieressäni pienikokoinen, ruskeatukkainen nainen sanoi: ''Heräsithän sinä lopulta.''

Nainen oli normaalivartaloinen, ei hoikka muttei lihavakaan, ja hänen kasvoillaan oli finnejä. Kolmekymppinen, ehkä. Hän oli pukeutunut farkkuihin ja huppariin.

''Haluat ehkä tietää, mistä on kyse'', nainen sanoi. ''Minut raiskattiin viisi vuotta sitten. Raiskaaja oli mies, kuten sinäkin. Kostoksi raiskaan sinut, samanlaisia kaikki miehet ovat.''

Yritin protestoida, ettei raiskausta voi väärälle henkilölle kostaa, mutta havaitsin, että suuni oli tukittu jollain, todennäköisesti ilmastointiteipillä.

''Raiskaan sinut tällaisella'', nainen sanoi ja osoitti vieressään olevaa konetta. Siinä oli laatikko, josta sojotti metallivarsi. Varren päähän oli kiinnitetty suonikas dildo.

''Dildo ei ole kovin iso'', nainen sanoi. ''Näin kestät kauemmin. Olen itse suunitellut laitteen, insinöörikoulutuksesta on hyötyä.''

Nainen kytki laitteen päälle. Laite alkoi täristä ja pitää klonks-klonks -ääntä, ja varsi ja sen päässä oleva dildo alkoivat tehdä nopeaa edestakaista liikettä. Nainen pysäytti laitteen ja työnsi sen jalkopäähäni.

Nainen alkoi puristella kiveksiäni. Olin peloissani, mutta kiihotuin siitä huolimatta. Pelossa oli jotain kiihottavaa, tunsin, kuinka verta alkoi kertyä penikseeni. Sain erektion. Nainen alkoi hyväillä kyrpäni vartta, kuljettaa kättään edestakaisin sillä. Sitten hän puristi kyrpääni ja alkoi runkata, ensin hitaasti, sitten nopeammin.

Kun olin jo huomattavan kiihottuneessa tilassa, nainen työnsi panokoneen dildon perseeseeni. Se sattui, mutta kiihottuneena kipukin tuntui suloiselta. Sitten hän kytki panokoneen päälle, ja dildo alkoi täristä ja tehdä perseessäni edestakaista liikettä. Se sattui, kipu ja panokoneen klonks klonks -ääni täytti tajuntani.

Nainen jatkoi runkkaamistani. Hän vemppasi ja vemppasi, ja lopulta tulin. Spermat valuivat todenäköisesti pääosin paidalleni, kasvoille tuli joitain roiskeita. Panokone satutti yhä persettäni, ja orgasmikin tuntui sen takia valjulta.

Orgasmin jälkeen haluaisi vain maata rauhassa, mutta nainen ei kytkenyt panokonetta pois päältä. Se piti yhä melua ja jyskytti perseessäni.

''Kerron jotain itsestäni'', nainen sanoi kauniilla alttoäänellä. ''Viisi vuotta sitten kuljin Kaisaniemen puistossa, kun raiskaaja hyppäsi puskasta ja otti minut väkisin… raiskasi minut. Raiskaajaa ei koskaan saatu kiinni. Se teki minusta tällaisen. Tuota raiskaajaa voit sinäkin syyttää siitä, että makaat siinä pantavana. Eihän nainen voi jättää raiskausta sikseen, vaan onhan raiskauksella väistämättä seurauksia. Minun raiskauksellani oli sellainen seuraus, että aloin kaapata miehiä ja raiskata heitä kuoliaaksi. Sinäkin makaat siinä panokoneessa kunnes olet kuollut.''

Panokone jatkoi jyskytämistä perseessäni. Kipu oli sanoinkuvaamaton.

''Kokemukset muokkavat ihmistä'', nainen jatkoi. ''Ja raiskauksen kaltaiset järkyttävät kokemukset muokkaavat eniten. Minun kokemukseni teki minusta koston enkelin… kuoleman enkelin. Minun on pakko kostaa miehille se, kuinka miehet ovat minua kohdelleet. Minulla ja sinulla on jotain yhteistä, olemme molemmat uhreja, tuon viisi vuotta sitten Kaisaniemessä raiskanneen miehen uhreja. Syytä siis häntä siitä, että sinä kuolet.''

Panokone jatkoi työtään. Jollain tasolla olin seksuaalisesti kiihottunut kivusta perseessäni, vaikka tuntemukseni olivat pääosin negatiivisia. Olisi luullut, että tällaisessa tilanteessa kuolemanpelko olisi ollut se voimakkain tuntemus, mutta se jäi välittömien fyysisten tuntemusten varjoon.

''Miehet vähättelevät raiskausta'', nainen jatkoi. ''He eivät ymmärrä, kuinka traumaattinen kokemus se on. Sinua raiskataan parhaillaan, joten ennen kuolemaasi sinä ymmärrät. Se tarkoittaa, että olen saanut hiukan ymmärrystä tuotua tähän maailman.''

Nainen vaikeni tämän jälken. Tajuntani alkoi sumeta kivusta ja kiihotuksesta. En tiedä, kauanko olin puolitiedottomassa tilassa panokoneen pantavana. Tuntemuksiani olivat tihentynyt hengitykseni, jyskyttävä kipu perseessä ja panokoneen klonks klonks. Menetin tajuntani pari kertaa, mutta heräsin aina hirveään panokoneen jyskytykseen perseessäni. Täysin tajuihini en varmaan kuitenkaan tullut.

Kun aikaa oli kulunut näin tunteja tai päiviä, tunsin vajoavani olemattomuuteen, kuin valtaisan orgasmin saaneena. Hetken päästä havaitsin katselevani ruumistani katonrajasta. Panokone oli yhä toiminnassa, ja nainen katseli elotonta ruumistani ja panokonetta istuen sen vieressä tuolissa.

Lähdin hitaasti kulkemaan ylöspäin. Tuo suunta veti minua puoleensa. Kuljin huoneen katon läpi, asuinhuoneistoon, olin ilmeisesti ollut kellarikerroksessa. Nousin asuinhuoneiston läpi yläkertaan, ja katon läpi taivaalle. Näin, että kuolemani oli tapahtunut saaressa olevassa huvilassa, ja niin poistuin tästä maailmasta.

Konstaapeli Korpela, siinä oli meedion kanavoima kertomus. Kai otatte tapauksen tutkintaan, vaikka johtolanka onkin hiukan erikoinen? Syyllinen avomieheni kuolemaan on viisi vuotta sitten raiskattu insinöörinainen, joka omistaa huvilan saaressa. Eikö siinä pitäisi olla tarpeeksi johtolankaa?