Katkarapunzel

Ilkeä noita-akka oli lukinnut prinssi Katkarapunzelin korkeaan torniin. Prinssiä tietysti vankeus harmitti, mutta enemmän häntä harmitti se, että vaikka hän oli muuten komea, hänellä oli niin pieni pippeli.

Kerran kaunis prinsessa Perseljainen sattui tornin juurelle. Katkarapunzel ja Perseljainen näkivät toisensa ja sillä silmänräpäyksellä rakastuivat toisiinsa. He heittelivät toisilleen lentosuukkoja ja huusivat lemmensanoja.

''Onneksi tyttö ei nähnyt pientä pippeliäni'', Katkarapunzel ajatteli illalla. Hän unelmoi prinsessasta ja siitä, että hänellä olisi kunnon lerssi, ja hän vaipui uneen katkarapuaan hieroen.

Prinsessa otti tavakseen käydä tornin juurella, ja Katkarapunzel ja Perseljainen jatkoivat lentosuukkuja ja lemmenhuutoja.

Eräänä päivänä Katkarapunzel huomasi kirjekyyhkyn torninsa ikkunalaudalla. Prinssi otti kirjeen linnun nokasta ja avasi sen. Kirjeessä kerrottiin, että prinssin kaukainen sukulainen oli kuollut Nigeriassa, ja prinssi saisi tämän omaisuuden lähettämällä osoitetietonsa kirjekyyhkyn mukana. Katkarapunzel haki heti kynän ja kirjoitti kirjepaperiin tornin osoitteen.

Kun prinsessa oli seuraavana päivänä lähtenyt vierailunsa jälkeen, kirjekyyhky lensi taas ikkunalaudalle. Nokassaan sillä oli viiden miljoonan taalerin shekki.

''Nyt minulla on rahaa'', Katkarapunzel mietti. ''Mutta pippelini on edelleen pieni, ja olen tällä vankina.''

Seuraavana päivänä kirjekyyhky palasi taas. Katkarapunzel otti kirjeen sen nokasta. ''ENLARGE YOUR PENIS'', kirjeessä luki. Hänelle luvattiin peniksenpidennyslaite vain sadan taalerin hintaan. Prinssi täytti heti tornin osoitteen kirjeeseen ja laittoi kuoreen viiden miljoonan taalerin shekkinsä.

Seuraavana päivänä kirjekyyhky palasikin penispumppu nokassaan. Kun Perseljainen tuli iltapäivällä taas tornin juurelle, Katkarapunzel heitteli lentosuukkoja prinsessalle ylpeänä. Kohta hänellä olisi penis, jota kehtaisi esitellä.

Katkarapunzel käytti ahkerasti tyhjiöpumppua penikseensä, ja mulkku kasvoi päivä päivältä. Loppujen lopuksi penis oli niin pitkä, että se ylsi tornin ikkunasta tornin juurelle.

Kun Perseljainen tuli seuraavan kerran käymään, Katkarapunzel laski mulkkunsa ikkunasta, ja prinsessa kiipesi mulkkua pitkin Katkarapunzelin luo torniin.

Perseljainen ja Katkarapunzel suutelivat. Sitten prinsessa antoi persettä prinssille. Tuuma tuumalta Katkarapunzel upotti koko komeutensa prinsessan sisään, ja Perseljainen oli tyytyväinen, kun kerrankin sai kunnon parrua.

Prinsessa pystyi poistumaan tornista mulkkua pitkin, mutta Katkarapunzel ei luonnollisestikaan päässyt itse sitä pitkin alas. Niinpä hänen täytyi jäädä torniin. Ahkerasti hän jatkoi pumppausharjoituksiaan; hän halusi vielä isomman.

Sitten noita-akka tuli vierailemaan vankinsa luona ja näki Katkarapunzelin elimen. Noitakin halusi moisen komistuksen sisäänsä, mutta voi! Noidan syylät ja koukkunenä olivat niin rumia, ettei Katkarapunzel saanut kyrpäänsä seisomaan.

Noita-akka raivostui. Hän huusi ja sätti Katkarapunzelille naiseuttaan loukatun, ja lopulta hän karkoitti prinssin erämaahan.

Kun Perseljainen seuraavan kerran tuli tornin juurelle, Katkarapunzel ei vastannut hänen tervehdykseensä. Prinsessa etsi merkkejä tornin ympäristöstä, Hän näki Katkarapunzelin mulkun kärjen. Vaikka prinssi oli ties missä erämaassa, hänen mulkkunsa oli niin pitkä, että kärki laahasi vielä tornin juurella.

Seuraten mulkkua kuin Ariadnen lankaa prinsessa kulki halki lehtojen, soiden ja niittyjen. Lopulta hän saapui nuotiolle, jossa Katkarapunzel lämmitteli. Prinsessa oli varsin tyytyväinen Katkarapunzelin elimen kokoon, ja niinpä he menivät naimisiin ja elivät elämänsä onnellisena loppuun saakka.