Kasarihevi

Elettiin 80-lukua. Jukka oli kymmenvuotias peruskoululainen, ja hän tykkäsi kuunnella heviä. Kissiä, W.A.S.P.ia, Mötley Crüeta, Iron Maidenia. Tai ei Jukka ollut ihan varma, tykkäsikö hän niin hevistä, mutta kuunteli kuitenkin, koska kaikki hänen kaverinsakin kuuntelivat.

Jukalla oli vain yksi kaveri, Mika, joka ei kuunnellut heviä. Mikan vanhemmat kuuluivat pieneen kristilliseen yhteisöön, ja yhteisön arvoihin ei hevi sopinut. Mika muistuttikin aina Jukkaa siitä, että hevimuusikot käyttävät huumeita ja palvovat Paholaista, ja Jukka itsekin sortuisi huumeisiin ja joutuisi Helvettiin, jos hän jatkaisi hevin kuuntelemista. Mika yritti saada Jukkaa innostumaan kirkkokuoromusiikista, mutta peer pressure piti Jukan hevin kuuntelijana.

Eräänä iltapäivänä, kun Jukka oli kuuntelemassa Iron Maidenin Number of the Beastia Paholainen ilmestyi hänelle. Paholainen oli pukeutunut leopardileggingseihin, napaan asti avonaiseen paitaan ja punaiseen nahkarotsiin, ja sillä oli vaalea, tupeerattu mullet-kampaus. Paholainen seisoi leveässä haara-asennossa perse alaspainettuna.

''Olet kuunnellut nyt niin paljon heviä, että kuulut nyt pysyvästi minulle, Luciferille'', Paholainen sanoi Jukalle. Jos kuvittelette, miltä Axl Rose kuulostaisi, jos hänen pallinsa jäisivät vetskarin väliin, saatte jonkunlaisen käsityksen Paholaisen äänestä. Sanottuaan virkkeensä Lucifer katosi.

Jukka pelästyi pahanpäiväisesti. Hän oli tottunut ajattelemaan, että hevibändien saatanallisuus oli mainoskikka, ja hän täyttyi kauhulla nyt, kun totuus selvisi hänelle.

Hädissään Jukka soitti Mikalle ja kertoi koko jutun. Hän halusi pois Paholaisen kynsistä ja pyysi Mikalta apua.

Mika vastasi: ''Kuulitko mitä Lucifer sanoi? Olet pysyvästi hänen. Jumala ja Paholainen ovat sopineet, että sielusi kuuluu Paholaiselle. Mitään ei ole enää tehtävissä. Tämän jälkeen en enää voi olla kanssasi tekemisissä, Paholaisen palvelija.'' Mika löi luurin Jukan korvaan.