Kalin tanssi

Kali oli juuri lyönyt kymmenentuhatta demonia. Taistelun aikana hän oli kiihottanut itsensä mielettömään raivoon. Raivo ei ollut laskenut taistelun loputtua, ja niinpä Kali tanssi hurjaa, raivoisaa tanssia. Tähdet ja planeetat tuhoutuivat Kalin jaloissa, ja tähtisumut tiivistyivät Kalin lantion hipaistessa niitä. Kalin musta tukka hulmusi tyhjiössä.

Mahakala, Kalin puoliso tiesi, että hänen on rauhoitettava Kali. Niinpä hän yritti napata Kalin neljän kätensä syleilyyn, mutta tummansininen raivotar ei alistunut. Hän polki Mahakalan jalkoihinsa ja alkoi tanssia tämän päällä. Mahakala antoi tämän tapahtua, koska hän tiesi sen lopulta rauhoittavan Kalin. Niin tuo musta jumala makasi Kalin tanssialustana.

Kalin kiihko vaihtoi luontoaan, ja Kali laskeutui hajareisin Mahakalan päälle. Mahakalan musta elin upposi Kalin pilluun, ja Kali aloitti raivoisan ratsastuksen. Supernovat ja neutronitähdet räjähtelivät Kalin liikkeiden alla, kun sininen pillu pumppasi valtavaa mustaa kullia.

Kiihko alkoi tarttua Mahakalaankin, ja kaksi Mahakalan käsistä löysi Kalin tissit tämän pääkallokaulakorun alta. Toiset kaksi Mahakalan käsistä haketuivat Kalin takapuolelle ja tarttuivat kannikoihin irtileikatuista käsistä tehdyn vyön alla. Valtava musta kulli pumppasi edestakaisin Kalin pimpissä.

Molemmat olivat kiihkossa tasapuolisesti, ja Mahakala nappasi Kalin syleilyynsä. Kali kietoi neljä käsivarttaan Mahakalan ympäri, ja Mahakala piteli Kalia sylissään. Tässä asennossa kulli upposi pilluun kerta toisensa jälkeen. He olivat liikkuneet niin, että Aurinkokunta oli heidän allaan, ja Mahakalan työnnöt osuivat kaupunkeihin ja kyliin. Yksi toisensa jälkeen ne tuhoutuivat pumppausliikkeen rytmissä.

Kali ja Mahakala olivat yhtä. Yksi mieli ohjasi heitä pumppausliikkeen jatkuessa. Kali siirtyi kontallen Maapallon päälle, ja Mahakala pani häntä takaapäin. Mahakala piteli kiinni Kalin kapeasta uumasta. Hyökyaallot ja maanjäristykset repivät Maapalloa. SItten taas siirryttiin syleilyyn, ja pumppausliike jatkui. Mahakalan neljä kättä oli kietoutunut Kalin ympäri, ja Kalin neljä kättä Mahakalan ympäri.

Lopulta he tulivat yhtaikaa. Aika lakkasi olemasta, ja avaruus imeytyi Kalin ja Mahakalan yhdistyneeseen kehoon. Universumia ei enää ollut. Oli vain räjähtävä kokemus Kali/Mahakalan tajunnassa. Koska aikaa ei enää ollut, kokemus kesti iäisyyden.

Sitten uusi maailmankaikkeus sikisi.