Käteenvedon SM

Katson ympäri ilmoittautumishallia. Siellä näkyy pareja, parissa aina mies ja nainen. Suurin osa on alle kolmeviitosia, siinä iässä miehen ejakulaatio on vielä voimakas. Muutama miesparikin on joukossa. Mikään ei estä homomiehiäkään kilpailemasta.

Olen ollut kaksi päivää runkkaamatta. Sillä tavoin ejakulaatioon saa voimakkaimman paineen. Lyhyempi aika johtaisi liian pieneen siemennesteen määrään, pidempi taas liian nopeaan orgasmiin.

Sitten näen, että parini on saapunut.

Raijalla on hoikan vartalon verhona kauluspaita ja kynähame, joka korostaa perseen muotoja ja kapenee helmaa kohti. Hänen tissinsä ovat b- tai c-kupit, en ole koskaan kehdannut kysyä, kummat. Suurin osa kilpailevista pareista on avo- tai aviopareja, mutta meidän parimme on pantu kokoon kilpailussa menestymistä silmälläpitäen. Nuori, kolmekymppinen mies, jonka ejakulaatiot ovat vielä voimakkaita, ja viisiviitonen nainen, jonka tekniikka on ajan kuluessa hioutunut huippuunsa.

Täytämme ilmoittautumislomakkeen ja alamme odotella kilpailun alkua.

* * *

Saavumme kilpailusoppeemme. Se on sermeillä kilpailuhallista erotettu viiden neliön tila, jossa on laveri ja sen vieressä tuoli. Ympäri soppea on kameroita, joiden kuvista tietokone saa koostettua 3d-mallin ejakulaatiosta. Lisäksi videokuvaa striimataan nettiin.

Riisuudun ja käyn makaamaan selälleni laverille. En tahdo, että ejakulaatio sotkee vaatteeni. Raija istuu tuolille muttei riisuudu. Useimmat naiset tässä vaiheessa riisuutuvat kiihottaakseen miestä, mutta Raija luottaa käsiinsä, ja lisäksi suhteemme Raijan kanssa on business only. En ole koskaan nähnyt häntä alasti. Joudun hakemaan visuaalisen nautintoni Raijan kasvoista. Voimakkat piirteet, iso nenä, ja kehystämässä musta polkkatukka.

Summeri soi kilpailun alkamisen merkiksi, ja Raija alkaa hyväillä kiveksiäni. Hän tietää että pidän kivesten osalta rajummasta kohtelusta, ja lievän kivun ja nautinnon johdosta saan erektion nopeasti. Sitten Raija siirtää sormensa kivesten väliin, ja alkaa kivespussin läpi hieroa sitä pullistumaa, joka on peniksen jatke. Ennen kuin olin tavannut Raijan, en tiennyt, että miehillä on kosketusherkkä paikka siellä. Lievä kuvotus ja kiihotus valtaavat mieleni. Kuvotuskin on kiihottavaa.

Aloin käydä käteenvetokisoissa, kun senaikainen vaimoni oli kehunut ejakulaatioideni voimakkuutta. Olimme pariskuntajoukkue, ja saavutimme piiritason menestystä. Sitten avioero lakkautti myös joukkueen, ja kisaympyröissä tapaamani Raija käytti tilaisuutta hyväkseen. Hänellä oli ollut monia nuorempia miehiä business only -joukkuetovereina, mutta minun kanssani hän on päässyt ensimmäistä kertaa SM-kisoihin.

Raija nappaa terskani sormiensa väliin. Peukalo on terskalla ja etusormi sillä terskan alla olevalla jänteellä, joka on älyttömän herkkä. Hän alkaa painella hitaasti. Tässä vaiheessa ei vielä mietitä ejakulaatiota, vaan tarkoitus on pitää minua pitkä aika kiihottuneena niin, että ejakulaatio on sitten lopulta voimakas.

Vähitellen painelu voimistuu, ja erektioni lerpahtaa hiukan. Raija hellittää puristusta, ja erektioni sykähtää taas kovaksi. Tätä toistetaan. Rytmikäs painallus ja erektion sykähdys.

''Otan seuraavaksi kaksisataa vetoa niin saan kiveksiisi painetta'', Raija sanoo alttoäänellään. Hän alkaa runkata minua nopein vedoin, ja huohotan. Kun kaksisataa vetoa on tullut täyteen, Raija lopettaa. Kävin tosiaan lähellä orgasmia, mutten kuitenkaan tullut. Olemme Raijan kanssa harjoitelleet orgasmin pidättelyä. Alan olla endorfiinipöllyssä.

Tämän jälkeen terskan hyväily ja kivesten välistä hieronta vuorottelevat kerta toisensa jälkeen. Kiveksissä on pakottava tunne, mutta Raija on taitava. Hän ei päästä minua vielä orgasmiin.

''Puoli tuntia on mennyt'', Raija sanoo. ''Mitkä ovat olot siellä?''

''Hyvä olo'', vastaan. ''Kunnolla kiihottunut, muttei lähellä orgasmia.''

''Hyvä'', Raija vastaa.

Raija ottaa kyrpäni kämmentensä väliin ja alkaa rullata, kuin intiaani, joka tekee tulta. Nopea rytmi saa minut huumaansa, mutta tällä hyväilyllä en tule.

Sitten Raija alkaa runkata hitaasti. Vanhempi nainen tosiaan tietää, millä voimakkuudella kullia pitää runkatessa puristaa. Paine kiveksissäni kasvaa. Näin jatketaan varmaan viisitoista minuuttia.

Sitten Raija kiihdyttää nopeutta ja runkkaa olan takaa. Tajuntani on jossain arkitodellisuuden tuolla puolen. Tunnen olevani lähellä orgasmia ja huudan: ''Tulen!''

Raija nostaa kyrpäni pystysuoraan ja vetää viimeiset vedot. Tulen. Spermaa lentää rytmikkäinä sykäyksinä, ja painetta todella on ja paljon. Kun on ensin tunnin kiihottuneena ja laukeaa sen jälkeen, sen todella tuntee, että paine purkautuu. Tunnen kuinka sperma laskeutuu kyrpäni kumminkin puolin käytyään ensin jossain korkeuksissa. Raija todella osaa pitää kyrpää pystysuorassa.

Endorfiinien vallassa makaan laverilla, ja jostain kaukaa kuulen Raijan äänen, kun hän lukee soppemme monitoria: ''Ejakulaation korkeus 198 senttimetriä.'' Raija todella lukee lyhenteen cm senttimetreiksi. Tuolla tuloksella meillä on mahdollisuus suomenmestaruuteen. Kahden metrin haamuraja ei tosin mennyt rikki.

Makaan kymmenisen minuuttia, kunnes pystyn nousemaan ja menen antamaan doping-näytettä. Pissan liruttamisessa ei vahvan orgasmin jälkeen ole tosiaan mitään vaikeuksia.

* * *

Olemme palkintojenjakotilaisuudessa.

''Kolmas sija: Sirpa Mähönen ja Kalle Mähönen, 196 senttimetriä.''

Hyvä, olemme vähintään kakkosia. Pari nousee palkintopallille ja saa mitalit kaulaansa.

''Toinen sija: Raija Holmströn ja Erkki Fors, 198 senttimetriä.''

Nousemme aplodien saattamana palkintopallille ja saamme mitalit kaulaamme.

''Ensimmäinen sija, ja uudet Suomen mestarit: Gustav Nousiainen ja Risto Pulliainen, 201 senttimetriä.''

Yleisö raiuttaa aplodeja minuutti toisensa jälkeen. Ensimmäistä kertaa Suomessa kahden metrin raja on mennyt rikki. Voitto meni tällä kertaa homoille, mutta kai se on myönnettävä että he olivat tällä kertaa oikeasti parempia.

''Muiden parien tulokset näette ilmoitustaululta.''

''Nyt pitää vaan treenata kovasti, niin ensi vuonna ollaan mestareita'', Raija kuiskaa minulle.