Joka sikisi Pyhästä Hengestä

''Maria! Maria!''

Maria heräsi siihen, kun hän kuuli itseään kutsuttavan. Ääni oli miehenääni, mutta se ei ollut yhdenkään hänen tuntemansa miehen ääni. Se oli pehmeämpi ja kauniimpi. Vielä pehmeämpi kuin Joosefilla.

''Kuka minua kutsuu?'' Maria kuiskasi.

''Maria! Maria!'' ääni sanoi uudelleen.

Maria ajatteli, että oliko hänelle käynyt kuten profeetta Samuelille.

''Oletko… Jumala?'' Maria kysyi.

''Olen Pyhä Henki'', ääni vastasi. ''Yksi Jumalan kolmesta ilmenemismuodosta.''

''Kolme Jumalaa?'' Maria ihmetteli. ''On vain yksi Jumala. Epäjumalako olet?''

''On vain yksi Jumala'', ääni sanoi. ''Mutta Hän ilmenee kolmena persoonana. On Isä Jumala, jonka tunnetkin, ja sitten olen minä, Pyhä Henki.''

''Kuka se kolmas on?'' Maria kysyi.

''Sinä tulet synnyttämään hänet'', ääni vastasi. ''Sinut on valittu jumalanäidiksi.''

Maria ei enää tiennyt, mitä uskoa. Silloin hän tunsi jonkun lämpimän ja pehmeän painautuvan päälleen. Maria koki valtavaa pyhyyden ja autuuden tuntua.

Se Jokin alkoi silittämään Marian hiuksia. ''Sinä olet niin kaunis ja niin…. haluttava'', ääni sanoi.

''Harvat minua ovat kauniiksi tai haluttavaksi sanoneet'', Maria kuiskasi. Joosef oli poikkeus. Hän kehui Marian ulkonäköä ja olipa monesti yrittänyt päästä tämän vaatteidenkin alle. Maria oli kuitenkin pysynyt tiukkana: Ei vielä, kun oltiin pelkästään kihloissa.

''Minä näen ulkokuoresi lävitse'', ääni sanoi. ''Sielusi kauneuden. Se on niin puhdas.''

Samassa Maria tunsi Jonkun työntyvän yövaatteidensa alle. Se alkoi hivellä Marian uumaa, rintoja, reisiä. Marian autuudentila kasvoi. Samalla hänestä tuntui sopimattomalta, koska hänet oli varattu Joosefille. Se Jokin, jonka hän oli kohdannut, tuntui kuitenkin ihanalta. Toisaalta pelottavaltakin. Hän ei tiennyt, kauanko hänen sielunsa kestäisi tätä autuutta hajoamatta säpäleiksi.

Se alkoi sivelemään Marian nännejä ja reisien sisäpintoja. Maria tunsi alapäänsä kastuvan. Hän ei ollut tiennytkään, että kiihottuminen voi tuntua tältä. Tämä oli niin paljon enemmän kuin ruumiin herääminen kokemaan nautintoa. Samalla paino hänen päällään kasvoi. Se tarttui Marian ranteisiin ja nosti Maria kädet pään yli. Maria ei vastustellut. Puristus ranteissa kasvoi pakahduttavaksi.

Sitten Se väänsi Marian reidet erilleen ja työntyi Marian häpyyn. Se oli niin suuri, että Maria pelkäsi häpynsä ratkeavan. Hän voihkaisi kivusta. ''Anteeksi'', ääni sanoi. ''Onko nyt parempi?'' Mikä sitten olikaan Marian sisällä pieneni sen verran, että kipu vaihtui nautinnoksi, äärimmillään olevan täyteyden tunteeksi.

Sitten Se alkoi keinuttamaan Mariaa. Marian keho keinui sen puristuksessa hitaasti, ja samaan rytmiin Se, mikä oli Marian hävyssä kulki hitaasti edestakaisin. Mariasta tuntui, kun hän ei olisi enää sängyssään vaan taivaankannen tuolla puolen.

Maria voihki. Toivottavasti hän tosiaan ei ollut enää sängyssään, tai muuten hänen viereisessä huoneessa nukkuvat vanhempansa kuulisivat äänen. Pehmeä keinunta sai terävämpiä sävyjä. Se Jokin tarttui hänen klitorikseensa. Maria ei ollut tiennytkään, että niin pienestä nappulasta sai aikaiseksi niin voimakkaita tuntemuksia.

Samalla Se Jokin upposi yhä syvemmälle hänen häpyynsä. Maria levitti reitensä äärimmilleen, että Se pääsisi syvemmälle. Ja upposihan Se. Maria ei ollut tiennyt, että hänen sisäänsä pääsee niin syvälle, mutta vähitellen Se valtasi koko kehon.

Sitten keinunta muuttui nopeaksi. Se tuntui Marian hävyssä, ja levisi siitä kaikkialle hänen ympärilleen ja sisälleen. Maria koki vain autuuden. Sitä kesti, Maria ei tiennyt kuinka kauan, mutta se tutui ikuisuudelta.

Sitten tuli orgasmi. Kouristukset repivät Marian kehoa, ja hänestä tuntui, kuin hän olisi nähnyt Jumalan silmästä silmään. Oli kuin hänen sielunsa olisi hajonnut pirstaleiksi hyvänolontunteen voimasta.

Sitten Maria oli taas omassa sängyssään. Hän oli raukean onnellinen, ja hävyssä tuntui pieni polte. Kuin häpy olisi saanut kaiken mitä se tarvitsi. Maria tunsi Sen Jonkin vieressään lämpimänä massana ja painautui Sitä vasten.

''Laita tulevan lapsesi nimeksi Jeesus'', ääni sanoi. Sävy oli edelleen pehmeä ja kaunis.

Sitten oli vain tyydyttynyt hyvänolontunne syleillen Jotain pehmeää ja lämmintä.