Häpeä

Katson peliin. Sellainen naapurintytön kroppa. Miehet tykkää, kun ei ole ihan mallin mitoissa. Tummista kiharista hiuksistani olen ylpeä. Seksikkäät punaiset pikkarit ja rintsikat. Tykkään näkemästäni, kun rintsikat piilottavat suurimman häpeänaiheeni. Mulla on nimittäin tosi suuret nänninpihat, ja häpeän niitä. En ole vielä näyttänyt niitä yhdellekään miehelle.

Puen ylleni kauluspaidan ja hameen. Mikään ei ole niin seksikäs kuin tiukka kauluspaita, jonka alta oikeat paikat pullottavat. Olen nyt tyytyväinen asuuni ja poistun kotoani.

* * *

Soitan ovikelloa, ja avaamaan tulee nuorimies, jonka kasvot tunnistan valokuvasta. Minä ja Tomppa tapasimme Tinderissä, ja vaihdettuamme perustiedot toisistamme sovimme, että tulen Tompan luokse. Hän opiskelee insinööriksi AMK:ssa, salskea nuorimies pystytukassaan. Minä opiskelen sosiaalialaa.

Kämpästä kuuluu Kikan ''Anna rakas raju hetki.''

''Kämppis huudattaa Kikkaa ja runkkailee huoneessaan'', Tomppa selittää. Suutelemme, ja havaitsen, että Tomppa on siedettävän hyvä suutelija.

Tomppa johdattaa minut huoneeseensa, ja huvitun nähdessäni, että Tomppa on mahduttanut solukämppäänsä parisängyn. Nyt on ainakin missä peuhata. Sängyn lisäksi huoneeseen ei sovikaan kuin kirjoituspöytä. Jätkän prioriteetit ainakin tulivat selväksi.

Tomppa alkaa napittaa paitaani auki. Miehet tykkää, kun ne pääsee aukomaan nappeja. Kun paita on riisuttu, Tompan kädet hakeutuvat rintaliivinhakasilleni. On otettava käyttöön kikka nuomero yksi. Polvistun ja avaan Tompan vyön. Ongin jäykistyneen peniksen käteeni ja alan kiusaamaan virtsa-aukon päätä kielelläni.

''Pois säännöt pelistä me heitämme ja tuomme toisillemme vain hyvää mieltä'', kuuluvat laulun sanat seinän läpi.

Annan huulteni kulkea pitkin peniksen vartta edestakaisin. Välillä kiusaan terskaa kielelläni. Tomppa pitää kättään päälaellani.

Sitten nousen, ja pudotan hameeni lattialle. Samalla kädenliikkeellä vedän pikkareitani alaspäin. Pudottaudun selälleni sängylle ja sanon: ''Sun vuoro nuolla minua.''

''Kiva, posliini'', Tomppa kommentoi pilluani ja vetää pikkarit pois jaloistani. Tomppa polvistuu lattialle ja alkaa nuolla. Hänen kielensä kiusaa klittaani ja häpyhuuliani. Olen taivaissa, Tomppa nuolee pillua paremmin kuin suutelee.

Lopulta Tomppa nousee ja alkaa ujuttaa kättään rintsikoideni sisään. Nyt kikka numero kaksi. ''Riisutaan sinutkin'', sanon, ja alan ujuttaa Tompan wifebeateria pois hänen päältään. Wifebeater pukee Tomppa, hänen hauiksensa ovat sen verran näyttävät, ja kun paita on riisuttu, huomaan hänen rinta- ja vatsalihastensa olevan samaa sarjaa kuin hauikset. Nam!

''Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua'', kuuluu naapurin puolelta.

Tomppa riisuu farkut ja kalsaritkin. Vedän Tompan päälleni, ja suutelemme. Kiihkoissani en enää kiinnitä suutelutekniikkaan huomiota. Tomppa alkaa ujuttaa kättään alleni, kohti rintsikoideni hakasia. Kikka numero kolme.

Käännyn kontalleni, ja sanon ''Pane mua!'' Tomppa työntyy sisääni. Emme ole puhuneet ehkäisystä, joten ihmettelen hiukan, eikö hän välitä vahinkoraskuksista. Syön pillereitä, mutta sitä Tomppa ei tiedä.

Tomppa työntelee kulliaan sisälläni, ja minä hinkkaan klittaani toisella kädelläni. Mussa on varman jotain vikaa, kun en kykene tulemaan ilman klittastimulaatiota. Tomppa puristaa tissejäni rintsikoiden läpi. Hyväksyn sen, kunhan hän jättää hakaset rauhaan.

''Täysin rinnoin mä voin siitä innostua'', kuuluu seinän läpi.

Sitten tunnen kädet selässäni. Onneksi Tompalla on vaikeuksia hakasten kanssa, ja minulla on aikaa kikalle numero neljä.

Kännyn selälleni, ja sanon: ''Ollaan vaihteeksi näin päin.'' Tomppa työntyy sisälleni ja alkaa panna minua lähetyssaarnaajassa. Sormeni klitallani koventaa otteitaan, ja tulen. Tää oli hyvä pano.

Tomppa työntelee aikansa ja tulee hänkin. Sitten hän kierähtää viereeni makaamaan.

''Nyt syöksyy sukkula Venukseen!''

Kokemusteni mukaan tässä vaiheessa seuraa inhottavia kysymyksiä rintsikostani. Niinpä pukeudun, ja annettuani pari epämääräistä tekosyytä poistun.

* * *

Tytön poistuttua Tomppa makasi ihmeissään sängyllä. ''Olikohan mun suorituksessa jotain vikaa, kun se noin lähti?'' Tomppa tuumi. ''Kyllä se vaikutti saaneen, mutta ehkä se teeskenteli. Enkä edes tissejä ehtinyt nähdä. Kyllähän sitä katselee mielellään tissejä, erityisesti jos niissä on isot nännit. Tai ei nännit, vaan ne, mitkä ne nyt onkaan, jotka on nännien ympärillä.''