Tilaa kirjoja

Nyt kirjoituksiani saa myös fyysisten kirjojen muodossa.

Agnostikon hartauskirja

agnostik.jpg

Raapale on scifipiireissä syntynyt kirjallisuudenlaji, novelli, joka on ilman otsikkoa tasan sata sanaa pitkä. Tämä kokoelma sisältää sata raapaletta, jotka käsittelevät sellaisia teemoja kuten filosofia, uskonto, tiede, luonnon ja ihmisen suhde sekä ajan henki. Scifipiireissä kirjoitetaan raapaleita, jotka sisältävät scifi- ja fantasiaelementtejä. Sellaisia raapaleita on tässäkin kokoelmassa, mutta osa tämän kokoelman raapaleista sijoittuu ihan meille tuttuun todellisuuteen. Kirjoittajalle filosofointi, joskus nenäkkäästikin, on vastine muiden hartaudenharjoittamiselle, joten tämä kokoelma on sananmukaisestikin agnostikon hartauskirja.

Tilaa kirja tästä:

Filosofien pelit

Filosofien_pelit.jpg

Filosofien pelit on kirja lauta- ja korttipelien pelaajalta lauta- ja korttipelien pelaajille, eli pelimaailmasta raapaistaan muutakin kuin pintaa. Kirja käsittelee pelejä niin fiktiivisten tarinoiden kuin filosofisen tutkielmankin muodossa. Tarinat vaihtelevat lastenkirjallisuudesta eroticaan, historiasta arkirealismin kautta spefiin. Koko ajan kuitenkin keskiössä on peli.

Tilaa kirja tästä: