Ei mikään hukkaostos

Palatessani kotiin torilta kuuntelemasta filosofin esitelmää päätin kerran kiertää ulkomaalaiskorttelin kautta. Ulkomaalaiskortteli ei periaatteessa sovi kaltaiselleni kunnialliselle käsityöläiselle, mutta kaipasin hiukan vaihtelua rutiineihini.

Ulkomaalaiskorttelissa nenääni pisti heti eksoottisten mausteiden tuoksu. Kujien vierustat olivat täynnä myyntikojuja, joissä myytiin vieraiden maiden herkkuja, rihkamaa, silkkikankaita ja kultakoristeita. Talojen seinustalla oli häkkejä, joissa oli vieraiden maiden eläimiä, osa kaksipäisiä, osa kuusijalkaisia ja osa aivan karvattomia. Eräässäkin häkissä oli metrin mittaisia tuhatjalkaisia, ja sen vieressä rouvashenkilö pilkkoi yhtä niiden lajitoveria pannulle.

Kuljettuani jonkun matkaa silkkiturbaanipäinen mies puhutteli minua: ''Osta tästä orjatar. Vain viisikymmentä taaleria.'' Miehen vieressä oli lyhyt, tummatukkainen nainen, jolla oli yllään harmaa, karkeatekoinen tunika. Naisen eksoottiset kasvonpiirteet kiinnittivät heti huomioni.

Vaimoni oli kuollut viisi vuotta aiemmin maksamätään, ja olin tuolloin vannonut itselleni, etten enää koskaan rakastuisi. Oli ollut liian raskasta katsoa rakkaan riutuvan vierellä voimatta itse tehdä mitään ja lopulta kuolevan. Kaipasin kuitenkin aika-ajoin hellyyttä, joten orjatar vuoteenlämmittäjänä ei tuntunut yhtään hullummalta idealta. Orjattareen ei kiintyisi samalla tavoin kuin omasta sosiaaliluokasta lähtöisin olevaan naiseen.

Katsastin naista. Nainen oli suhteellisen sirorakenteinen, mutta ei siitä huolimatta vailla muotoja. Iältään nainen oli ehkä kahdenkymmenenviiden. Viisikymmentä taaleria oli hyvin vähän nuoresta, viehättävästä naisesta. Normaalisti tämän tason orjattaret maksoivat kolmesta sadasta taalerista ylöspäin.

Naisella oli tummat silmät, ja niissä paloi ylenkatse meitä vapaiden miesten luokkaan kuuluvia kohtaan. Se oli harvinaista. Yleensä vasta orjiksi joutuneiden silmissä näkyy pelko, ja kauemmin orjina olleiden silmistä on oma tahto jo ehditty piestä pois.

Pyysin kauppiasta riisumaan orjan. Tämä tiuskaisi jotain orjattarelle, ja orjatar riisuutui, ripeästi joskin vastahakoisen tuntuisesti. Katsoin naisen kehoa. Iho oli vailla arpia. Edellinen omistaja oli pitänyt orjaa niin hyvin, että mahdolliset pieksämiset eivät olleet pilanneet tytön kauneutta. Katsastin orjattaren jalkapohjat. Nekin olivat arvettomat. Jotkut piiskaavat orjattaria jalkapohjiin, jotta muu keho säilyisi merkitsemättömänä.

Hurmaannuin naisen eksoottisista piirteistä. Enempiä kyselemättä tein kaupat, enkä edes vaivautunut tinkimään hinnasta.

* * *

Kun kuljin ostokseni kanssa ulkomaalaiskorttelin halki, eräs silkkiturbaanipäisten miesten joukko huusi minulle jotain vieraalla kielellä. Kun kysyin omalla kielelläni, mitä he sanoivat, he huusivat minulle, että onnettomuus on kohdannut minua: ''Olet mennyt ostamaan Tikyanan. Viimeiset kymmenen vuotta hän on kiertänyt omistajalta omistajalle, ja hän on tuottanut onnettomuutta heistä jokaiselle. Hänellä on noitavoimia.''

En kuitenkaan ottanut varoitusta vakavasti. Ulkomaalaisilla on taipumusta taikauskoisuuteen.

* * *

Loppupäivä kuluikin verstaassani kisällejä neuvoessa, ja Tikyanan olin jättänyt asunnolleni. Kaupungissani suhtaudutaan karanneisiin orjiin hyvin ankarasti, ja kun olin vaihtanut tytön kanssa pari sanaa, hän tuntui olevan siitä jo valmiiksi tietoinen, joten en vaivautunut kahlehtimaan häntä.

* * *

Kun palasin verstaalta sen vieressä sijaitsevaan asuntooni, käskin Tikyanaa laittamaan voileipiä minulle iltapalaksi. Sanomatta mitään tyttö meni ruokakaapille ja täytti käskyni tunnollisesti. Kun seurasin hänen työskentelyään keittiössä, hän vaikutti tottuneelta tämänkaltaisiin tehtäviin. Hyvä. Hän siis hyväksyi orjan osansa, eikä minun tarvitsisi kurittaa häntä yhteistyöhön.

Syötyäni näytin Tikyanalle edesmenneen vaimoni huoneen. Olin säilyttänyt sen koskemattomana, ja siellä olivat vaimon vaatteet, korunt ja meikit. Tikyana oli samaa kokoa kuin vaimoni, joten tämän vaatteet sopisivat Tikyanalle. Käskin Tikyanaa kaunistautumaan niin, että hän miellyttäisi silmääni.

Puolen tunnin päästä Tikyana tuli huoneesta kasvot maalaamattomina ja yllään sama harmaa tunika, joka oli ollut hänellä koko ajan. Hän oli laittanut vasempaan ranteeseensa yhden vaatimattoman hopeisen rannerenkaan. ''Nyt olen kaunistautunut'', hän sanoi. Olin yllättynyt muutoksesta. Keittiötyöt olivat sujuneet mallikkaasti, mutta nyt hän oli uhmakas. Asialle pitäisi tehdä jotain.

Viittasin Tikyanan makuuhuoneeseen ja käskin hänet riisuutumaan. Hän riisuutui ja sen jälkeen asettui käskystäni selälleen sängylle. Riisuuduin itsekin, ja nuoren naisen seura oli jo saanut miehuuteni heräämään loistoonsa. Levitin Tikyanan jalat, ja samalla hän mutisi joitain sanoja omalla kielellään. Erektioni laski silmänräpäyksessä. Paitsi, että erektoni laski, koko penikseni vetäytyi kasaan. Olette ehkä huomanneet, millaiseksi penis menee, jos viettää aikaa kylpylän kylmävesialtaassa. Nyt minulle kävi samoin.

Nyt ymmärsin, miksi orjatar oli ollut niin halpa. Hän sai taikavoimillaan omistajansa menettämään erektionsa.

Kohotin käteni löydäkseni Tiykyanaa, kunnes näin hänen uhmakkaat silmänsä. Edelliset omistajat olivat varmasti jo kokeilleet tätä strategiaa, eikä se ollut saanut uhmaa häviämään. Pitäisi siis keksiä jotain ovelampaa.

Telkesin Tikyanan yöksi varastoon, ja minulla oli jo suunnitelma seuraavaksi päiväksi.

* * *

Seuraavan päivän aamuna jätin Tikyanan tyhjentämään huusia (siinä oli hänelle sopiva rangaistus. Hän olisi voinut valita helpon ja vaivattoman vuoteenlämmittäjän toimen, mutta koska se ei kelvannut, luokoon sitten paskaa) ja menin tutun kätilön luokse. Kätilöllä huhuttiin olevan taikavoimia, ja siksi hänellä oli ollut vaikeuksia saada lupa muuttaa lähelle hienostokortteleita. Minun lausuntoni hänen kunniallisuudestaan oli auttanut asiaa, joten hän oli minulle palveluksen velkaa.

Astuin kätilön synkkään asuntoon. Sitä hallitsi keskeisellä paikalla sijaitseva valtava valurautapata, ja hyllyt olivat täynnä pulloja ja purkkeja, joiden etiketteihin oltiin kirjoitettu jotain koristeellisella käsialalla. Kerroin kätilölle orjattarestani, joka saa erektion katoamaan, ja hän sanoi, että hänellä olisi parannus erektio-ongelmaan: ''Mutta sen seurauksena sinulla on jatkuva erektio ja panetus koko seuraavan viikon. Sängyssä huomaat ehkä myös muita muutoksia.''

Olin valmis kokeilemaan parannusmenetelmää. Kätilö otti pullon hyllyltään ja käski minua juomaan sen sisällön. Noudatin käskyä, ja juoma alkoi vaikuttaa välittömästi. Tunsin housuissani tykyttävän erektion.

Kätilö antoi minulle vielä amuletin: ''Laita tämä sen heitukan kaulaan niin hän ei tule raskaaksi. Niin hänestä on sinulle iloa pidempään.''

* * *

Vaikka erektioni vaati toimintaa, kävin vielä ostamassa lukittuvan, teräksisen kaulapannan. Jos laittaisin amuletin tavallisessa ketjussa Tikyanan kaulaan, hän ei välttämättä pitäisi sitä, mutta jos amuletin laittaisi kaulapantaan ja sen lukitsisi kaulan ympäri, hän ei saisi sitä pois omin avuin.

Tehtyäni ostoksen kiiruhdin kotiin, sillä paine housuissani alkoi käydä sietämättömäksi.

* * *

Kotona Tikyana oli luonut lantaa käskyni mukaan. Tartuin häntä käsivarresta ja kiskoin hänet makuuhuoneeseen. Paskan haju oli tarttunut häneen, mutta armottoman panetuksen kourissa en välittänyt siitä. Ensi töikseni lukitsin amuletin hänen kaulaansa. Hän ei vastustellut.

Sitten käskin Tikyanaa riisuutumaan ja asettumaan selälleen sängylle. Tikyana totteli, ja riisuuduin itsekin. Kun katsoin penistäni, havaitsin, että se oli paisunut kooltaan kaksinkertaiseksi tavalliseen erektioon verrattuna. Taikajuoma oli todella tehokasta.

Kun olin työntymässä Tikyanan sisään, hän lausui taas taikasanansa. Tällä kertaa niillä ei ollut vaikutusta, ja kun jatkoin työntymistä, Tikyana huusi sanat lujaa. Kun hän huomasi vaikuttamattomuuden toistamiseen, Tikyanan katse muuttui. Nyt se oli täynnä pelkoa.

Tikyana oli tiukka, tiukempi kuin kukaan ennen kokeilemani nainen. Minun penikseni oli tavallisestikin kookas, ja nyt se oli paisunut epäinhilillisiin mittoihin. Kun työnnyin hänen sisäänsä, en voinut välttää ajatusta, että tämän on oltava hänelle äärimmäisen kivuliasta. Huomasin työntyessäni myös ylimääräisen esteen. Tikyanan immenkalvo oli vielä tallella. Kymmenen vuoden orjuutensa aikana hän oli kyennyt taikavoimin torjumaan isäntiensä lähentelyt, mutta tänään asiaan oli tullut muutos.

Aloin työntelemään edestakaisin. Tikyana makasi kuin lahna, mutta vähitellen hän kuitenkin kostui. Ei siis aivan ilman mielenkiintoa. Lisäsin vauhtia, ja Tikyana alkoi voihkia, nautinnosta vai kivusta, en tiedä. Kumpikin vaihtoehto sopi minulle. Jos kyse oli nautinnosta, hän olisi vastaisuudessa myötämielisempi vuoteenlämmittäjän tointaan kohtaan. Jos taas kyse oli kivusta, se olisi ansaittu rangaistus edellisiltaisesta tempusta.

Työnnellessäni kiveksiäni alkoi kihelmöidä, ja paine niissä lisääntyi ja lisääntyi. Lopulta laukesin. Kullini sykki varmaan viiden minuutin ajan ja melliä tulvi koko tuon ajan. Taikajuoma vaikutti tähänkin. Yhtään liioittelematta voin sanoa, että kovin montaa tällaista lastia ei oltaisi tarvittu olutkolpakon täyttämiseen.

Aktin jälkeen lähetin Tikyanan kylpyyn ja kutsuin taloudenhoitajan vaihtamaan spermasta ja verestä lainehtivat lakanat. Menin pikaisesti pajaan antamaan ohjeita kisälleille, ja nopeasti palasin takaisin taloon. Aloin olla valmis seuraavaan aktiin, kunhan olisin antanut Tikyanalle pari kymmentä minuuttia kylpemiseen.

* * *

Tätä jatkui viikon ajan. Mieleni teki seksiä koko ajan, ja Tikyanan pillu, perse ja suu olivat koko ajan kovilla. Kaluni ja lastini olivat koko ajan jättiläismäisiä. Viiden päivän päästä oloni alkoi vähitellen tasaantua. Seitsemän päivän päästä juoman vaikutukset olivat lakanneet, ja erektioni ja libidoni olivat normaaleja.

Koettelemus kuitenkin antoi Tikyanalle opetuksen. Tämän jälkeen hän suostui kiltisti vuoteenlämmittäjän toimeensa, eikä enää yrittänyt taikavoimin vaikuttaa erektiooni. Hän oli luultavasti todennut tehtävänsä helpommaksi suorittaa, kun en paisuta penistäni ja libidoani yliluonnollisin menetelmin.