Aseksuaali

Makasin Ritvan kanssa sängyllä. Olimme kietoutuneet toisiimme niin että tunsin Ritvan isot tissit rintaani vasten. Käteni puristi Ritvan vyötäröä, ja liikuttelin kättäni hiukan. Mieleni olisi tehnyt siirtää käteni Ritvan perseelle, mutta tiesin, että hänen perseensä oli kiellettyä aluetta.

Viehättävän naisen läheisyys sai kullini heräämään, ja sanoin: ''Kuule, mua haluttais.''

''Joko taas'', Ritva vastasi. ''Juurihan mä tein sen eilen. No hyvä on, mä teen sen nyt.''

Olin tavannut Ritvan scifiaiheisella nettikeskustelupalstalla. Olimme huomanneet siellä, että kirjamakumme osui yksiin. Kun palstalla syntyi väittelyitä, olimme aina päätyneet väittelyssä samalle puolelle, ja vaivatta pystyimme jatkamaan toistemme argumentteja. Sitten olimme alkaneet yksityisviestittelemään, ja olimme rakastuneet tulisesti toisiimme.

Henkinen puoli suhteessamme oli siis loistavalla tolalla, mutta fyysisellä puolella oli pieni ongelma: Ritva oli aseksuaali. Se tarkoitti sitä, että hänellä ei ollut minkäänlaista sukupuoliviettiä. Himon kohtena olemisen, samoin kuin iniimialueidensa koskettelun hän koki vastenmielisenä. Olimme kuitenkin rakastuneita, ja olin suostunut seurustelemaan hänen kanssaan ilman seksiä sillä ehdolla, että hän runkkaisi minut pari kertaa viikossa. Ritva oli suostunut.

Ritva meni keittiöön hakemaan talouspaperia, ja hänen poistuessaan makuuhuoneesta katselin hänen persettään. Ritvalla oli täydellinen tiimalasivartalo. En tietenkään voinut kertoa Ritvalle, kuinka paljon nautin hänen perseensä katselemisesta, hän olisi kokenut sen vastenmielisenä. Niinpä minun seksuaalisista haluistani Ritvaa kohtaan oli tullut suhteessamme tabu, josta ei puhuttu, vaikka kumpikin varmasti tiesi asianlaidan.

Kun Ritva saapui keittiöstä, hän oli avannut kauluspaitansa ylimmän napin. Kiusasi minua. Yritin saada edes yhden vilkaisun hänen tissivaostaan, mutta paita peitti näkymän. Levitin jalkojani, Ritva asettui istumaa niiden väliin ja avasi housuni. Ritva otti elimeni käteensä ja alkoi liikuttelemaan kättään ylös alas. Puolierektioni paisui täydeksi erektioksi.

Makuulta en nähnyt Ritvaa, joten ajattelin häntä eri vaatteissa. Alasti Ritva ei koskaan ollut antanut minun nähdä itseään, hän nukkuikin pitsiyöpaidassa. Se oli valkea, ja joskus kuvittelin näkeväni hänen nänniensä kuultavan sen läpi.

Ritva puristi kovempaa ja nopeutti runkkaamisen tahtia. Ajattelin Ritva siinä asussa, jossa hän oli nyt, farkuissa ja valkeassa kauluspaidassa. Asu korosti hänen kapeaa vyötäröään. Ritva ei pukeutunut mitenkään erityisen naisellisesti, ylensä hän oli farkuissa ja t-paidassa tai kauluspaidassa, mutta nämäkin asut toivat hänen muotonsa hyvin esiin. Mieleni olisi tehnyt nousta ylös ja peittää Ritva eroottisiin hyväilyihin, mutta tiesin, että Ritva olisi kokenut sen äärimmäisen vastenmieliseksi.

Runkkaaminen jatkui. Aloin vähitellen olla orgasmin partaalla, ja hetken harkitsin ajattelevani Ritvaa ratsastamassa päälläni. Omatuntoni kuitenkin kielsi tämän fantasian, ja tyydyin ajattelemaan Ritvan siroja käsiä, jotka työskentelivät kullillani.

Lopulta laukesin. Heti, kun aloin ejakuloimaan, Ritva lopetti vatkaamisen, kuten olin suhteen alkuvaiheessa neuvonut. Hän asetti talouspaperitupon penikseni päähän, ja sperma imeytyi siihen, joskin muutama tippa valui alas pitkin kulliani. Ritva pyyhki tipat penikseni juuresta ja heitti talouspaperitupon lattialle. Hän tuli viereeni makaamaan sanoen: ''En todellakaan ymmärrä, mitä saat irti tuosta. Aseksuaali ei kai voi koskaan ymmärtää valtaväestöä.''