Alienseksiä

Tanssi

Ravintolassa eräs naaras kiinnittää huomioni. Katson, kuinka viehkosti hänen takaruumiinsa kaareutuu, ja kuinka sirot hänen saksensa ovat. Hänen kahdeksan jalkaansa ovat ohuenohuet.

Naaraan tilaama rweigh saapuu pöytään. Ihailen, kuinka sulavasti naaras tappaa sen myrkkypiikillään ja alkaa paloitella sitä. En voi mitään, olen ihastunut. Olen kyllästynyt yhden illan suhteisiin, ehkä tämä johtaa enempään.

Menen naaraan eteen ja aloitan kosiotanssini. Wdreitä, se on kuuminta hottia. Liikun wdrei-kuviossa edestakaisin, naksuttelen saksiani ja heiluttelen takaruumistani edestakaisin. En ole fyysisesti näyttävä, mutta wdrei-tanssin hallitsen, sen tiedän. Naaras hurmaantuu liikkeistäni ja hänen aterioituaan lähdemme hänen luokseen.

* * *

Aloitamme parittelutanssin. Pidän Khiftiä, se on hänen nimensä, saksillani hellästi kiinni hänen saksistaan. Olemme vastakkain, ja katseemme kohtaavat. Khift ei ole ennen paritellut wdrein tahtiin, joten hän hapuilee askelissa. Askel vasemmalle, askel eteen, askel taakse, askel oikealle. Kuin itsestään takaruumiimme kaareutuvat, ja niiden päässä olevat myrkkypiikit kohtaavat. Tunnen myrkkyjemme sekoittuvan niiden päissä. Toistamme askelkuviota yhä nopeampaan tahtiin. Nopeasti Khift saa tanssin askelista kiinni, ja liikumme kuin yhtenä organismina. Tanssiessa kiihko sisälläni kasvaa, ja hellä otteeni hänen saksistaan vaihtuu puristukseksi. Askel vasemmalle, askel eteen, askel taakse, askel oikealle, pyörähdys, askel eteen. Tunnen, kuinka siittiöpaketti putoaa takaruumiistani lattialle.

Vedän Khiftin siittiöpaketin päälle. Jännitys sisälläni kasvaa, onnistuuko tämä? Khiftin takaruumis on siittiöpaketin päällä, ja kuuluu slurfs. Toden totta, Khift on antautunut tanssin hurmiossa ja hänen paritteluelimensä vetää siittiöpaketin hänen sisäänsä. Tunnen, kuinka hyvä olo leviää kehooni. Vielä viimeiset askeleet, ja pysähdymme.

''Kulta, se oli ihanaa'', Khift sanoo. ''Tahdon ottaa uusiksi, kunhan kehosi saa muodostettua uuden siittiöpaketin.''

Juhla-ateria

Parinhakumarkkinoilla huomaan huomattavan lihavan uroksen. Hänen rasvasta roikkuvat vatsamakkaransa saavat vaginani sykähtelemään. Hänen käsivartensa ovat pulleat ja reidet paksut. Olen poikkeuksellisen suurikokoinen naaras, joten tarvitsen lihavan uroksen. Vinkkaan uroksen luokseni. Hän tulee, koska suurikokoiset naaraat ovat halutuimpia.

Painamme kehomme toisiamme vasten, halaamme ja hyväilemme toistemme selkiä. Kuin itsestään suuni aukeaa ammolleen, ja uros työntää päänsä suuhuni. Puraisen kiihkoissani uroksen pään irti ja ja tunnen ihanien kehonesteiden valuvan huuliltani alas. Pureskelen päätä autuaana. Tunnen, kuinka uroksen kallo murskautuu hampaideni välissä. Nielaisen kaiken vatsaani. Mikä herkkupala! Tunnen reittäni vasten, kuinka uroksen keho saa erektion. Lajimme urokset saavat erektion vasta, kun heidän päänsä on purtu irti.

Viimeisillä vaistoillaan uroksen kädet tarraavat kehooni. En pysty irroittamaan uroksen ruumista kehostani ennen kuin parittelu on valmis, mutta olen parittelukiihkossa, enkä välitä siitä. Tahdon vain tuon pullean, rasvaisen peniksen sisääni. Vaistomaisesti uroksen penis hakeutuu vaginaani. Nytkähtelemme muutaman kerran, ja penis pumppaa siemennesteen sisälleni. Parittelu on valmis, ja uroksen eloton keho kaatuu maahan.

Otan vyöltäni veitsen ja alan leikata suuria lihakimpaleita uroksen ruumiista. Minulla on edessäni juhla-ateria, ensimmäistä kertaa elämässäni. Katselen vesi kielellä leikkaamiani punaisia, kehonesteitä tihkuvia lihakimpaleita. Lajimme urokset ovat naaraiden suurinta herkkua. Muut naaraat ovat kertoneet, että urokset ovat paljon herkullisempia kuin ne pienet jyrsijät, joita syömme tavallisesti. Lajimme kahittyi karuissa olosuhteissa, jossa ravintoa oli tuskin riittävästi. Ravitakseen naaraan sisällä kehittyviä jälkeläisiään lajissamme uros antaa naaraan syödä ruumiinsa parittelun jälkeen.

Tuoksu

Olen uinut pohjan tuntumassa kaksi päivää. Reviirini laitamilla haistoin feromonijäljen ja lähdin seuraamaan sitä. Nyt feromonit haisevat jo voimakkaina. Suolaa, ripaus merilevää, vähän rapua. Juuri tuollaiselta ihana naaras haisee. Olen jo parittelukiihkon vallassa. Tietoinen tajuntani ei enää ohjaa toimiani, vaan vahva tuoksu haisteluelimessäni uin kohti feromonien lähdettä.

Saavun naaraan luo. Hän on kooltaan nelinkertainen minuun verrattuna, lajimme sukupuolet ovat eri kokoisia. Mikä ihana vuori ihanaa hajua. Naaras haluaa leikitellä kanssani ja hän lähtee verkalleen uimaan pakoon. Minä lähden ajamaan takaa naarasta. Hajukielellä naaras viestittää koko ajan nimeään, minä vastaan omalla nimelläni. Naaras hidastaa. Uin naaraan alle ja alan kiihkoissani näykkimään hänen sähkötuntoelintään. Naaras kiemurtelee nautinnosta. Käännyn selälleni ja painan vatsani vasten naaraan vatsaa. Ripustaudun naaraaseen evieni tyvessä olevilla koukuilla. Naaras jännittää kehonsa nautinnosta kun se tuntee piikkieni uppoavan lihaansa.

Työnnän penikseni naaraan vaginaan ja nytkähtelen pari kertaa. Tunnen, kuinka siemennesteeni alkaa virrata naaraan sisään. Olen ekstaasissa. Mieleni täyttää naaraan huumaava haju, vuorimaiselta vatsaani vasten tuntuva naaras ja penikseni tuntu kun siemenneste virtaa minuutti toisensa jälkeen sen läpi. Naaras ui meidän molempien puolesta eteenpäin. Se on välttämätöntä, että kiduksemme saisivat happea. Nautin tuntiessani vatsaani vasten naaraan uintiliikkeet.

Kun siemennesteen virtaus pysähtyy, alan taas nytkyttää penistäni naaraan vaginassa. Hetken päästä siemenneste alkaa taas virrata ja ekstaasi palaa. Näin jatketaan neljä tai viisi varvia. Lopulta pussini ovat tyhjät ja irroittaudun naaraasta. Tunnen naaraan hajun edelleen, mutta se ei enää synnytä minussa tuntemuksia. Pohdin hetken sitä, kuinka sama haju voi olla omasta mielentilasta riippuen joko huumaava tai neutraali ja alan palailla takaisin reviirilleni.

Projekti

''Taloutesi on kunnossa. Pystyisit kustantamaan jälkeläisellemme koulutuksen huippuyliopistossa'', Rana sanoo. Rana on huipputason kuvataiteilijatar, minä taas johtavia kemistejä. Olen kutsunut Ranan luokseni ja ehdottanut projektia.

''Terveydentilasi on hyvä'', Rana jatkaa. ''Minun maksani ei toimi täydellisesti, mutta genomimme voidaan yhdistää niin, että jälkeläisellämme on terve maksa.''

''Juuri näin'', totean.

''Minua tosin arveluttaa kykypalettiemme yhdistäminen'', Rana sanoo. ''Minä olen hyvä visuaalisessa hahmottamisessa ja out-of-the-box ajattelussa. Sinä puolestasi huolellisuudessa, ahkeruudessa ja loogisessa päättelyssä.''

''Juuri näin'', vastaan.

Rana sanoo: ''Olin aikonut hankkia jälkeläisen toisen taiteilijan kanssa. Jälkeläisestä voisi tulla maailman johtava taiteilija. Mutta mitä tulee lapsesta, joka osaa visuaalista hahmottamista ja loogista päättelyä?''

''Se juuri oli suuri ideani'', vastaan. ''Tiede junnaa paikoillaan, ja out-of-the-box ajattelevalla tiedemiehellä olisi mahdollisuudet suuriin läpimurtoihin. Visuaalista hahmotuskykyä vaaditaan matematiikan geometrisillä aloilla, kaikkialla fysiikassa - kvanttifysiikan ja suhteellisuusteorian yhdistävä teoria on vielä keksimättä. Jopa megasynteetisessä kemiassa täytyy visualisoida biljoonista atomeista koostuvia supermolekyylejä.''

''Hyvä on'', Rana vastaa. ''Suostun. Voit luovuttaa minulle genomisi, niin tuotan jälkeläisen. Sinun täytyy tosin huolehtia hänen tieteellisestä kasvatuksestaan.''

''Tietysti'', vastaan. Tunnen kuumotusta. Ensimmäistä kerta luovutan genomini. Nopeutan puhettani ja alan luetella: ''AGACCTTCACGTACCCTTG…''

Itätuuli

Itätuuli alkaa puhaltaa heikkona. Olen odottanut sitä jo kuukauden. Lenafyrguhtea kasvaa lännessä, ja viime keväänä ei ollut sopivaa itätuulta. Lajimme elää tuhat vuotta, joten yhden kasvukauden odotus ei haittaa.

Olen ollut viime vuodet telepaattisessa yhteydessä Lenafyrgutheaan. Hän on kertoillut, kuinka regutit juoksevat pitkin hänen oksiaan, ja kuinka perds on tehnyt pesäkolonsa hänen runkoonsa. Lenafyrguthea on innoissaan siitä, että perds-pesue kasvaa hänen runkonsa sisällä. Normaalisti lajimme edustajat myrkyttävät perdsit pois. Lenafyrguthea on niin viehättävä.

Itätuuli voimistuu. Minun ei tarvitse odottaa sopivaa hetkeä enää pitkään.

Lajimme käyttää pitkän elämänsä filosofisten kysymysten pohdiskeluun. Lenafyrguthea on erikoistunut tiedon ja totuuden suhteen pohdiskeluun. Hän kertoilee, kuinka tietomme on rajoittunut käsitejärjestelmäämme, ja kuinka todellisuus ei välttämättä vastaa käsitteitämme. Lenafyrguthea pitääkin totuutta pohjimmiltaan saavuttamattomana. Emme tavoita todellista maailmaa sellaisena kuin se on. Minä olen tottunut ajattelemaan, että totuus on relaatio kielen lauseiden ja todellisuuden välillä. Näin se, mikä on totta tai epätotta on kielen lause, ja mitään kielen ulkopuolista totuutta ei ole. Lenafyrguthea on saanut minut kyseenalaistamaan käsityksiäni, ja toisaalta hän kertoo saanensa uusia ideoita minun käsityksistäni.

Tuuli on nyt tarpeeksi voimakas. Avaan heteideni ponnet ja annan siitepölyn haihtua tuuleen. Heteitäni kihelmöi ihanasti, ja niiden täyteen pakattu tuntu vaihtuu ihanaksi tyhjyydeksi. Tuuli kantaa varmasti siitepölyn Lenafyrguthean luokse. Hän antaa syksyllä pähkinöiden kasvaa niistä, regutit käyttävät pähkinöitä ravintonaan, ja siinä sivussa levittävät niitä ympäri metsää.