Ahdistelija

''Kaupunkiin muuttaminen onnistuu'', virkailija sanoi. ''Sinun täytyy kuitenkin opetella tavoillemme.''

Virkailija pyöritti laserosoitinta kädessään. Kalek luuli sitä kynäksi, hän ei tiennyt laserosoittimista.

''Opettelen mielelläni tavoillenne'', Kalek sanoi. ''Ulkopuolen tavat ovatkin minusta ahdistavia.''

''Ulkopuolella olet ehkä tottunut siihen, että miehet määräävät'', virkailija sanoi. ''Kaupungissa kummatkin sukupuolet ovat tasa-arvoisia.''

''Niin'', Kalek sanoi. ''Jos olisimme ulkopuolella, naisena et olisi asemassa, jossa olet. Ja miehenä voin sanoa, että ulkopuolella lähinnä heimon vanhimmat määräävät, eivät kaikki miehet.''

Kalek oli äpärä. Siksi hän oli ollut ulkopuolella sosiaalisessa nokkimisjärjestyksessä pahnanpohjimmainen. Ulkopuolella kaupunkia pidettiin moraalittomuuden tyyssijana. Kalek oli ajatellut, että moraalittomat ihmiset eivät välittäisi hänen äpärästatuksestaan.

''Ulkopuolella sukupuolimoraaliamme pidetään olemattomana'', virkailija jatkoi. ''Se ei pidä täysin paikkaansa. Vaikka olemme suvaitsevaisempia kuin ulkopuoli, sukupuoliseen kanssakäymiseen vaaditaan kummankin osapuolen suostumus. Se voi olla uutta ulkopuolelaiselle. Samoin seksuaalinen häirintä, rivot puheet, naisten puristelu ilman näiden lupaa ja niin edelleen, on kiellettyä. Häirinnästä rangaistaan ankarasti.''

''Selvä'', Kalek vastasi. ''Tarvitaan suostumus… ei häirintää…''

Mahdollisuus seksiin oli Kalekille uutta. Ulkopuolella heimon vanhimmat eivät olleet antaneet äpärälle vaimoa.

''Siinäpä tärkeimmät'', virkailija sanoi. ''Tässä vielä yhteismajoituksesi osoite. Kun saat töitä, voit vuokrata oman asunnon.''

* * *

Kalek kulki kaupungin kadulla. Vastaan tuli hemaiseva blondi pukeutuneena narutoppiin ja minihameeseen. Kalek ajatteli naisen tarjoavan itseään ja kysyi: ''Hei, saisinko suostumuksesi sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssasi?''

''No et todellakaan'', blondi sanoi vihaisesti ja jatkoi matkaa.

''Ei lannistuta'', Kalek ajatteli. ''Uutta putkeen vaan.''

Sama kysymys seuraavalle uhkealle ruskeaverikölle, jolla oli tiukat housut ja antava kaula-aukko. Sama vihainen kieltävä vastaus.

''Ehkä yritän tasoni yläpuolelta'', Kalek ajatteli. ''Pitää kysyä vähän vaatimattomamman näköisiltä.''

Tämän jälkeen Kalek kysyi jokaiselta vastaantulevalta naiselta suostumusta sukupuoliseen kanssakäymiseen. Kaikki kieltäytyivät vihaisesti. Lopulta poliisi pidätti Kalekin ja tämä passitettiin tuomarin pakeille.

* * *

''Kalek, sinua syytetään seksuaalisesta ahdistelusta'', tuomari sanoi. ''Kuinka vastaat?''

Tuomari oli viisikymppinen nainen harmaassa jakkupuvussaan. Pienikokoinen, siellä täällä oli muutama ylimääräinen kilo.

''Minä vain pyysin suostumusta seksuaaliseen kanssakäymiseen'', Kalek vastasi. ''Minulle sanottiin, että siihen tarvitaan toisenkin osapuolen suostumus.''

''Tuollainen seksuaalissävytteinen ehdottelu vastaantulijoille on seksuaalista ahdistelua'', tuomari sanoi ankarasti.

''Eihän tässä ole mitään järkeä'', Kalek sanoi. ''Ensin sanottiin, että seksiin tarvitaan toisenkin osapuolen suostumus, ja sitten kun suostumusta pyytää, syyllistyy rikokseen!''

''Ei niitä ehdotuksia satunnaisille vastaantulijoille tehdä'', tuomari sanoi. ''Tilanteen täytyy olla sopiva. Kalek, tuomitsen sinut kuolemaan hukuttamalla virtsaan.''

Tuomari koputti nuijalla pöytää merkiksi tuomion lopullisuudesta.

* * *

Kalek makasi selällään tyhjässä ammeessa kahlehdittuna. Ammeen jalkopäätä peitti Kalekin jalkojen yläpuolella kansi, joka jakaantui Kalekin vatsan kohdalla kahdeksi sivuilla olevaksi jalkatueksi.

Tuomari, joka oli tuominnut Kalekin, nousi kannen päälle, ja asettui seisomaan haara-asentoon jalkatuille. Sitten hän nosti hameensa vyötärölle.

Kalek näki tuomarin karvaisen tussuun ja kiihottui. Hänelle tussu oli uusi nähtävyys, ja vaikka hän tiesi näyn olevan osa rangaistustaan eikä palkintoaan, jossain mielensä perukoilla hän oli tyytyväinen, että oli muuttanut kapunkiin.

Sitten tuomari alkoi virtsata Kalekin päälle. Kalek tiesi, että hänen olisi pitänyt kokea rangaistus vastenmieliseksi, mutta virtsa tuli niin ihanasta tussusta. Lämmin virtsa osui Kalekin rintaan. Tuomari lorotteli pitkään ja poistui.

Seuraavaksi tuomarin paikalle asettui blondi, jolle Kalek oli tehnyt ensimmäisen ehdotuksen. Kun hän nosti minihameensa vyötärölle, Kalek huomasi hänen pillunsa olevan karvaton. Sisemmät häpyhuulet olivat juuri ja juri näkyvissä. Blondi kusi, ja Kalek oli taivaissa.

Tämän jälkeen kaupungin naisia kävi yksi kerrallaan kusemassa Kalekin päälle. Kalek näki kavalkadin asuja, seksikkäitä minihameita, tyylikkäitä jakkupukuja ja perheenäitien arkivaatteita. Hameisiin pukeutuneet nostivat vain hameensa vyötärölle, housuasuiset olivat riisuneet housunsa ennen nousemista ammeen päälle.

Samoin pilluja näkyi erilaisia, naturelleja puskia, paljaaksi ajeltuja, sekä malleja, joissa pillu oli ajeltu, mutta sen yläpuolella oli trimmatu karvoitus. Osa pilluista oli piukkoja nuorten naisten pilluja, osassa oli ulkonevat häpyhuulet, ja osassa oli vain viiva, jossa sisempiä häpyhuulia ei näkynyt yhtään. Myös reidet olivat Kalekille houkutteleva näky. Oli ohuita rotureisiä ja selluliittireisiä, mutta paksut, pulleat reidet olivat Kalekista parhaita.

Osa naisista lorotteli kunnon lastin, osa tyytyi puristamaan pari pisaraa. Osa tyytyi virtsaamaan Kalekin rinnalle, osa puolestaan pyrki osumaan hänen kasvoihinsa, ja Kalek joutui sulkemaan silmänsä.

Viidennenkymmenennen naisen kohdalla virtsan pinta ammeessa oli jo noussut, ja Kalek tajusi, että aikaa myöten hän tulisi hukkumaan pissaan. Pillujen näkeminen oli hänelle edelleen nautinto, mutta se oli nyt myrkytetty nautinto: Aikaa myöten se tappaisi hänet.

Aikaa kului, naisia tuli ja meni, ja lopulta Kalek oli niin paljon virtsan peitossa, että hän joutui pitämään päätään koholla, että suu ja nenä olisivat pinnan yläpuolella. Kahleet eivät antaneet Kalekin kohottaa päätään kovin paljoa, ja hänen niskansa oli hankalan asennon takia kipeä.

Kalek ei enää pystynyt kiinnittämään pilluihin huomiota. Pinta ammeessa vain kohosi vähä vähältä, ja silloin tällöin virtsaryöppy osui hänen kasvoihinsa. Lopulta pinta oli kohonnut niin paljon, että Kalek taisteli hengestään. Virtsa pyrki sisään hänen nenästään, ja Kalek yritti kohottaa päätään. Hän yski ja veti vahingossa suun kautta virtsaa keuhkoihinsa.

* * *

Tuomari katsoi virtsan alla ammeessa makaavaa elotonta ruumista. ''Surullinen tapaus'', tuomari ajatteli. ''Mutta seksuaalisesta ahdistelusta on rangaistava ankarasti. Ehkä tulijoiden perehdytystä pitäisi parantaa.''